بر اساس این گزارش، بانک رفاه کارگران در استان تهران موفق شد در این زمینه در گروه بانک ها و بیمه های استان تهران بهترین عملکرد را به خود اختصاص دهد و به همین مناسبت ترکیان مدیر امور مناطق تهران این بانک، لوح تقدیر و تندیس جشنواره را دریافت کرد.
گفتنی است بانک رفاه کارگران در 8 سال گذشته به صورت متوالی رتبه نخست
مشتری مداری در بین بانکهای کشور را براساس ارزیابیهای انجام شده توسط
معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری، کسب کرده است.
قدردانی مدیر عامل بانک رفاه کارگران از همکاران تهران بابت موفقیت در طرح تکریم
همچنین در پی کسب موفقیت همکاران ادارات امور شعب تهران این بانک در زمینه
رضایت ارباب رجوع ، محمد رضا نظری نظری مدیر عامل بانک رفاه کارگان طی
پیامی، کسب این موفقیت را به همکاران ادارات یادشده تبریک گفت.
متن پیام به شرح زیر است:
با ابراز مسرت و خرسندی، کسب رتبه برتر در حوزه مشتری مداری و رضایت ارباب
رجوع را از سوی همکاران ادارات امور شعب استان تهران در شانزدهمین جشنواره
شهید رجائی در سطح تهران صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می نمایم.
به طور قطع عملکرد مطلوب و کوشش خستگی ناپذیر همکاران در مسیر توسعه و
تعالی بانک و ارائه تصویری درست و سازنده از بانک رفاه کارگران در خور
تقدیر و ستودنی است.
اکنون بانک معظم رفاه کارگران به وجود نیروهای ارزنده و توانمند خود که در
جهت کسب رضایت و خشنودی ارباب رجوع گام بر می دارند میبالد و بر این باور
است موفقیت تنها در گرو تلاش و مشارکتی همه جانبه و پیگیر در سایه عزت
نهادن و تکریم مردم و رضای خداوند متعال به دست خواهد آمد .
برای شما عزیزان در تمام مقاطع زندگی توفیق و سربلندی روز افزون مسالت می نمایم.