کد خبر: ۹۳۸۷۶
۰۴ آبان ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۵
0
مشترکین و متقاضیان خدمات شبکه تلفن همراه ایرانسل در استان اردبیل می‌توانند از ساعت 9 تا 18 روزهای شنبه تا چهارشنبه و از ساعت 9 تا 13روزهای پنجشنبه، با مراجعه به نشانی اردبیل، ابتدای خیابان حافظ، روبروی اداره کل اوقاف، خدمات مورد نظر خود را از مرکز خدمات اختصاصی ایرانسل دریافت کنند.
پول‌نیوز - با هدف بهبود سرویس‌دهی به مشترکین شبکه تلفن همراه ایرانسل در استان اردبیل، مرکز خدمات اختصاصی ایرانسل در شهر اردبیل، با حضور مدیر کل فروش و جمعی از مدیران ارشد ایرانسل افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل؛ در این مرکز علاوه بر ارائه خدماتی از جمله فروش و ثبت نام انواع سیم کارت‌های ایرانسل، تعویض سیم کارت، فروش انواع کارت شارژ، پیگیری مشکلات خرید شارژ اینترنتی، صدور ریز مکالمات برای مشترکین سیم‌کارت اعتباری، خدمات رومینگ، تنظیمات GPRS وMMS ، بسته های تشویقی و آهنگ پیشواز، خدمات حقوقی مربوط به تغییرمالکیت، دریافت و بررسی شکایات حقوقی و پیگیری مشکلات ناشی از آنتن دهی شبکه تلفن همراه نیز به متقاضیان ارائه می‌شود.

 
مشترکین و متقاضیان خدمات شبکه تلفن همراه ایرانسل در استان اردبیل می‌توانند از ساعت 9 تا 18 روزهای شنبه تا چهارشنبه و از ساعت 9 تا 13روزهای پنجشنبه، با مراجعه به نشانی اردبیل، ابتدای خیابان حافظ، روبروی اداره کل اوقاف، خدمات مورد نظر خود را از مرکز خدمات اختصاصی ایرانسل دریافت کنند.

 
گفتنی است؛ با استفاده از سرویس اطلاعات شهری ایرانسل، تمامی مشترکین با شماره گیری کد دستوری #8*898* به سادگی و بدون نیاز به نصب هیچ گونه نرم افزار یا تلفن همراه خاص، میتوانند نشانی وموقعیت نزدیک ترین مرکز ارائه خدمات ایرانسل به محل استقرار خود را به صورت پیامکی و یا نشانی آنها را بر روی نقشه از طریق پیام چند رسانه‌ای دریافت کنند.

از سوی دیگر، تمامی مشترکین شبکه تلفن همراه و وایمکس ایرانسل می توانند با استفاده از برنامه کاربردی "ایرانسل من"، حساب کاربری خود را از طریق تبلت و یا گوشی تلفن همراه هوشمند خود مدیریت کنند و در هر زمان که مایل هستند به اطلاعات حساب خود دسترسی داشته باشند. در حال حاضر خدمات متنوعی از جمله پرداخت قبض، شارژ حساب، ثبت و پیگیری مشکلات، تغییر طرح تعرفه، فعال سازی بسته‌های افزایشی، کنترل موجودی حساب، دریافت صورت حساب و ویرایش پرونده از طریق این برنامه کاربردی امکان پذیر است.

 
علاقه مندان می توانند با مراجعه به وب سایت رسمی ایرانسل به نشانی www.irancell.ir برنامه کابردی " ایرانسل من" را دریافت کنند. مشترکین براي استفاده از این برنامه، به رمز عبور کنترل حساب اینترنتی ایرانسل خود نیاز دارند که می توانند با استفاده ازهمین برنامه نسبت به دریافت آن اقدام کنند.


علاوه بر این؛ مشترکین شبکه تلفن همراه و وایمکس ایرانسل همواره می‌توانند با استفاده از سرویس کنترل حساب اینترنتی و بدون نیاز به تماس با خدمات مشترکین، در هر لحظه حساب ایرانسل خود را کنترل و مدیریت کنند.

همچنین کارشناسان مرکز تماس شبانه روزی شبکه تلفن همراه ایرانسل به شماره700 برای تماس از خطوط ایرانسل و09377000000 برای تماس از دیگر خطوط و کارشناسان مرکز تماس وایمکس ایرانسل به شماره 707 برای تماس از خطوط ایرانسل و 09377070000 برای تماس از سایر خطوط، در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته نیز آماده پاسخگویی به مشترکین و متقاضیان می باشند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
حرکت سریع «مبین‌وان» به سوی آینده/ برنامه ریزی برای سودآوری بیشتر

حرکت سریع «مبین‌وان» به سوی آینده/ برنامه ریزی برای سودآوری بیشتر

در مجمع سالیانه شرکت مبین وان کیش سود 100 ریالی تقسیم شد.
سود ۲۰۰ ریالی در جیبت سهامداران «سپ»

سود ۲۰۰ ریالی در جیبت سهامداران «سپ»

مجمع عمومی عادی سالیانه سهامداران شرکت «پرداخت الکترونیک سامان کیش» با حضور۹۰ درصد از سهامداران تشکیل شد.
سود ۷۰ تومانی برای سهامداران «واتی»

سود ۷۰ تومانی برای سهامداران «واتی»

مجمع عمومی عادی سالانه صاحبان سهام شرکت «گروه سرمایه‌گذاری آتیه دماوند» صبح روز گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا و طبق دستورالعمل سازمان بورس، به صورت آنلاین و با حضور مدیرعامل، هیئت مدیره و ۸۱/۲۹ سهامداران شرکت برگزار شد.
پربازدید
پرطرفدارترین
نظرسنجی
به نظر شما در آینده نزدیک شاخص بورس بهتر خواهد شد؟
بله
خیر
مشاهده نظرات
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
تعطیلی همه مشاغل به جز سطح 1 در ۲۵ مرکز استان و همه کلانشهرها
سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: حداقل ۲۵ مرکز استانی و نیز همه کلانشهرها شامل دور جدید محدودیت‌های شدید خواهند شد.