کد خبر: ۵۳۶۵۸
۲۴ آذر ۱۳۹۰ - ۰۹:۰۶
0
با تبلیغات محیطی روی تاکسی ها و یا تبلیغاتی که به صورت نوشتاری روی بنرها با چند خط نوشته در حاشیه اتوبان‌های اقدام ‌می‌شود،موافق نیستم
سخنگوی شورای شهر گفت:«هنوز در حوزه تبلیغات محیطی به نقطه مطلوب نرسیده‌ایم و آشفتگی‌‌هایی در این بخش وجود دارد.»

خسرو دانشجو در رابطه با تبلیغات محیطی و مشکلاتی که برای دید رانندگان در هنگام بارندگی ایجاد ‌می‌کند، اظهارداشت:« تبلیغات محیطی در شهر تهران وضعیت آشفته‌ای در گذشته داشت که به سبب این آشفتگی و درک آن توسط شورای شهر، به سازمان زیباسازی تکلیف شد که یک برنامه علمی را برای ساماندهی این بخش به شورا ارائه کند.»

او ادامه داد:«در همین ارتباط سازمان زیباسازی قراردادهایی را با چند دانشگاه از جمله جهاد دانشگاهی در ارتباط با نظام مندی و سامان بخشی به تبلیغات محیطی منعقد کرد.»

دانشجو افزود: «تاکید فروانی شده است که‌تبلیغات محیطی نباید جلو دید راننده و عابران را نسبت به تابلوهای راهنمایی و رانندگی و اطلاع رسانی سد کند و شورای شهر نیز روی این موضوع حساس است و هر جا که نطقه‌ای را مغایر این ضوابط ببند آن را تذکر ‌می‌دهد.»

به گفته سخنگوی شورای شهر تهران انصافا آشفتگی‌ها و بی‌نظمی‌ها در حوزه تبلیغات محیطی شهر تهران کم شده است.

او افزود: «با بارش باران دید رانندگان کاهش ‌می‌یابد و همین امر موجب ‌می‌شود تابلوهای راهنمایی و رانندگی و اطلاع رسانی با مشکل دیده شدن توسط رانندگان مواجه شود.»

دانشجو در عین حال تصریح کرد:«البته اینکه گفته شود دلیل این عدم دید رانندگان به واسطه تبلیغات محیطی است من این را به طور گسترده ندیده‌ام.»

او متذکر شد: «البته ما هنوز در حوزه تبلیغات محیطی به نقطه مطلوب نرسیده‌ایم و هنوز آشفتگی‌‌هایی را داریم و بعضا در حوزه‌‌هایی تبلیغ ‌می‌کنیم که اصلا جای تبلیغ نیست.»

دانشجو اظهارداشت: «من شخصا با تبلیغات محیطی روی تاکسی‌‌ها و یا تبلیغاتی که به صورت نوشتاری روی بنرها با چند خط نوشته در حاشیه اتوبان‌های اقدام ‌می‌شود، موافق نیستم چون راننده فرصت خواندن تبلیغات را ندارد و اگر هم آن را بخواند ممکن است موجب پرت شدن حواس راننده و درنتيجه وقوع حادثه ‌شود، متاسفانه این گونه آشفتگی‌هاست که هنوز وجود دارد.»

او در مورد دلایل مخالفتش با تبلیغات روی تاکسی‌ها نیز توضیح داد: «این تبلیغات به گونه‌ایست که از كنار باید خوانده شود و این موجب ‌می‌شود که راننده کناری که آن را ‌می‌خواند تمركز خود را از دست داده و نتواند به رانندگی خود با دقت ادامه دهد.»

دانشجو ادامه داد: «همچنین نصب این تبلیغات موجب بالا رفتن مصرف سوخت تاکسی‌ها شده و بعضا برای خود راننده نیز توجیه اقتصادی ندارد.»

چون راننده تاکسی به اندازه همان مبلغ باید پول سوخت بدهد و برای تهران آلودگی تولید ‌می‌کند.»

به اعتقاد این عضو شورای شهر زمینه بهتری برای تبلیغات محیطی و کمک به رانندگان تاکسی وجود دارد که هم عملی تر است و هم این مشکلات ندارد.

منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
حرکت سریع «مبین‌وان» به سوی آینده/ برنامه ریزی برای سودآوری بیشتر

حرکت سریع «مبین‌وان» به سوی آینده/ برنامه ریزی برای سودآوری بیشتر

در مجمع سالیانه شرکت مبین وان کیش سود 100 ریالی تقسیم شد.
سود ۲۰۰ ریالی در جیبت سهامداران «سپ»

سود ۲۰۰ ریالی در جیبت سهامداران «سپ»

مجمع عمومی عادی سالیانه سهامداران شرکت «پرداخت الکترونیک سامان کیش» با حضور۹۰ درصد از سهامداران تشکیل شد.
سود ۷۰ تومانی برای سهامداران «واتی»

سود ۷۰ تومانی برای سهامداران «واتی»

مجمع عمومی عادی سالانه صاحبان سهام شرکت «گروه سرمایه‌گذاری آتیه دماوند» صبح روز گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا و طبق دستورالعمل سازمان بورس، به صورت آنلاین و با حضور مدیرعامل، هیئت مدیره و ۸۱/۲۹ سهامداران شرکت برگزار شد.
پربازدید
پرطرفدارترین
نظرسنجی
به نظر شما در آینده نزدیک شاخص بورس بهتر خواهد شد؟
بله
خیر
مشاهده نظرات
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
تعطیلی همه مشاغل به جز سطح 1 در ۲۵ مرکز استان و همه کلانشهرها
سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: حداقل ۲۵ مرکز استانی و نیز همه کلانشهرها شامل دور جدید محدودیت‌های شدید خواهند شد.