کد خبر: ۳۶۴۷۴۳
۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۲
0
شعبه‌های تخصصی بیمه تعاون در موسسه مالی و اعتباری ملل و بانک توسعه تعاون مشغول خدمت رسانی هستند؛ در تور خبر بیمه تعاون فعالیت آن‌ها مورد ارزیابی قرار گرفته است.
شعبه‌های تخصصی بیمه تعاون برای خدمت رسانی بیشتر چه می‌کنند؟
در تور خبر بیمه تعاون با دو شعبه تخصصی موسسه مالی و اعتباری ملل و بانک توسعه تعاون همراه شده ایم.
هانیه عبدی، دانش آموخته کارشناسی بیمه، فعالیت خود را با حضور در بیمه‌های پارسیان و نوین از سال ۱۳۸۵ در صنعت بیمه آغاز کرده و از سال ۱۳۹۵ به بیمه تعاون پیوسته است؛ او هم اکنون به عنوان سرپرست شعبه تخصصی ملل مشغول به فعالیت است.

او مطرح می‌کند که شعبه تحت سرپرستی او غالباً در حوزه هلدینگ موسسه ملل فعالیت کرده که شامل ۳۵ شرکت می‌شود.

عبدی همچنین بیان می‌کند که در شعبه تخصصی ملل بیشتر تمرکز بر روی بیمه‌های اتومبیل بوده و در شش ماهه نخست سال ۱۴۰۰ نیز بیشتر فروش بیمه نامه‌ها مربوط به بیمه‌های مسئولیت و اتومبیل با تأکید بر خودرو‌های سنگین بوده است.

سرپرست شعبه تخصصی ملل در ادامه بیان می‌کند که اگر فعالیت تبلیغاتی گسترش قابل توجهی داشته باشد، برندینگ شرکت نیز به مراتب رشد بیشتری کرده و در نتیجه بیشتر می‌توان بر روی بازاریابی محصول کار کرد.

دیگر شعبه مورد بررسی شعبه تخصصی بانک توسعه تعاون است؛ زهرا غلباش، دانش آموخته کارشناسی ارشد مدیریت بیمه، فعالیت خود در صنعت بیمه را از سال ۱۳۹۲ و با حضور در شرکت بیمه‌های «دانا، سامان، ما» آغاز کرده و از آبان ۱۳۹۶ با شروع فعالیت شعبه تخصصی بانک توسعه تعاون به بیمه تعاون پیوسته است.

او مطرح می‌کند که هم اکنون شعبه تحت مدیریت او دارای ۹ نماینده فعال بوده که در تمام رشته‌های بیمه‌ای نیز فعالیت می‌کنند، با اینحال بیشترین فعالیت بر روی ۴ رشته باربری کشتی، بدنه، آتش سوزی و عمر مانده بدهکار است.

غلباش ادامه می‌دهد: در شعبه تخصصی بانک توسعه تعاون در راستای خدمت رسانی به مشتریان خدمت وام مانده بدهکار ارائه داده می‌شود که در پی آن، چنانچه فرد وام گیرنده، فوت کند، شرکت بیمه، باقیمانده تسهیلات فرد را پرداخت خواهد کرد و بدین صورت، تنش‌های احتمالی بین وراث نیز کاهش پیدا خواهد کرد.

مدیر شعبه تخصصی بیمه تعاون تصریح می‌کند: در شش ماهه دوم سال ۱۴۰۰ بنا داریم که نسبت به شش ماهه نخست، فعالیت سه برابری داشته باشیم و بر این اساس طرح‌های نوآورانه‌ای را نیز ارائه کرده ایم.

وی تشریح می‌کند: در طرح جدید همکاری که به مدیرعامل ارائه شده است، شعبه‌های پرداخت خسارت VIP راه اندازی شده و در نتیجه ضمن تکریم بیشتر مشتریان و افزایش رضایتمندی، نسبت به افزایش سطح همکاری‌ها نیز شرایط مطلوب تری صورت خواهد پذیرفت.

غلباش ادامه داد: همچنین طرح دیگری ارائه داده ایم که بر اساس آن فعالیت شعبه تخصصی نیز گسترش پیدا کرده و فعالیت جامع تری را نیز می‌تواند ارائه دهد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
حرکت سریع «مبین‌وان» به سوی آینده/ برنامه ریزی برای سودآوری بیشتر

حرکت سریع «مبین‌وان» به سوی آینده/ برنامه ریزی برای سودآوری بیشتر

در مجمع سالیانه شرکت مبین وان کیش سود 100 ریالی تقسیم شد.
سود ۲۰۰ ریالی در جیبت سهامداران «سپ»

سود ۲۰۰ ریالی در جیبت سهامداران «سپ»

مجمع عمومی عادی سالیانه سهامداران شرکت «پرداخت الکترونیک سامان کیش» با حضور۹۰ درصد از سهامداران تشکیل شد.
سود ۷۰ تومانی برای سهامداران «واتی»

سود ۷۰ تومانی برای سهامداران «واتی»

مجمع عمومی عادی سالانه صاحبان سهام شرکت «گروه سرمایه‌گذاری آتیه دماوند» صبح روز گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا و طبق دستورالعمل سازمان بورس، به صورت آنلاین و با حضور مدیرعامل، هیئت مدیره و ۸۱/۲۹ سهامداران شرکت برگزار شد.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: