کد خبر: ۳۶۳۷۰۰
۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰
0
نماینده بیمه تعاون در استان گیلان، گسترش انتشار اخبار فعالیت‌های شرکت و بازتاب رسانه‌ای آن را عاملی برای ترغیب هرچه بیشتر مردم به این شرکت مطرح کرد.
افزایش اعتماد مشتریان به بیمه تعاون در پی گسترش بازتاب رسانه‌ای اخبار شرکت
لیلا فدایی، نماینده بیمه تعاون در استان گیلان با اشاره به چالش بیمه تعاون در معرفی برند خود مطرح کرد: علی رغم آنکه این چالش سبب شده تا برای جذب مشتری، فرایند اقناع طولانی تری سپری شود باید اذعان داشت که هم اکنون با افزایش انتشار خبر در رسانه ها، اعتمادسازی در بین مشتریان بهبود پیدا کرده و در نتیجه بازتاب این اخبار در رسانه ها، هویت بیمه تعاون نیز رنگ روشن تری به خود دیده است.

فدایی اضافه کرد: به نظر می‌رسد گسترش فعالیت‌های تبلیغاتی رسانه‌ای به ویژه تبلیغات تلویزیونی از ارزش افزوده قابل توجهی برای جلب توجه مشتریان برخوردار است.

وی افزود: همچنین وجود کاتالوگ‌های جامع خدمات بیمه تعاون، افزایش بیلبورد‌های تبلیغاتی و اهدای جوایز از دیگر گام‌های موثری است که می‌تواند در مسیر اعتلای برند سازمانی این شرکت و جذب قابل توجه مشتریان برای بهره مندی از خدمات بیمه تعاون برداشته شود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
حرکت سریع «مبین‌وان» به سوی آینده/ برنامه ریزی برای سودآوری بیشتر

حرکت سریع «مبین‌وان» به سوی آینده/ برنامه ریزی برای سودآوری بیشتر

در مجمع سالیانه شرکت مبین وان کیش سود 100 ریالی تقسیم شد.
سود ۲۰۰ ریالی در جیبت سهامداران «سپ»

سود ۲۰۰ ریالی در جیبت سهامداران «سپ»

مجمع عمومی عادی سالیانه سهامداران شرکت «پرداخت الکترونیک سامان کیش» با حضور۹۰ درصد از سهامداران تشکیل شد.
سود ۷۰ تومانی برای سهامداران «واتی»

سود ۷۰ تومانی برای سهامداران «واتی»

مجمع عمومی عادی سالانه صاحبان سهام شرکت «گروه سرمایه‌گذاری آتیه دماوند» صبح روز گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا و طبق دستورالعمل سازمان بورس، به صورت آنلاین و با حضور مدیرعامل، هیئت مدیره و ۸۱/۲۹ سهامداران شرکت برگزار شد.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: