کد خبر: ۳۶۲۸۳۷
۰۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۷
0
یک عضو هیات عامل بانک تجارت، معتقد است که فرصت خوبی برای صنعت بیمه فراهم شده تا سریعتر خود را با نوآوری ها و تکنولوژی روز تطبیق دهد و در حرکت به سمت تحول دیجیتال، تسهیل گری در فرآیندها را برای مشتریان خود فراهم کند.
ارتباط قوی بین شعب بیمه و بانک در پیشبرد اهداف هر دو حوزه موثر است
"هیبت اله سمیع"، صنعت بیمه را یکی از حلقه‌های زنجیره مالی دانست که فعالیت آن به صنعت بانکداری بسیار نزدیک است و گفت که در بسیاری از کشور‌های دنیا این دوصنعت دریک محل با یکدیگر فعالیت می‌کنند.

وی، افزود: علاوه بر بیمه و بانک، کارگزاری، تامین مالی و تامین سرمایه‌ها هم یک زنجیره هستند که می‌توانند خدمات مالی را بطور کامل در یک محل برای مشتری فراهم کنند.

این عضو هیات عامل بانک تجارت، اذعان داشت: مشتریان تمایل ندارند که هریک از خدمات خود را در یک جا دریافت کنند بنابراین بهتر است که صنایع مذکور درکنار یکدیگر باشند و به همین روی بانک‌ها معمولا به این سمت می‌روند که شرکت‌های بیمه را هم در کنار خود داشته باشند.

سمیع، معتقد است که ارتباط قوی بین شعب شرکت‌های بیمه و شعب بانک‌ها و همچنین ارتباطات مدیریتی این دو صنعت با یکدیگر می‌تواند در پیش برد اهداف هر دو حوزه موثر باشد.

این عضو هیات عامل بانک تجارت، اظهار داشت: در صنعت بیمه فرصت بسیار خوبی برای شرکت‌ها فراهم شده تا سریعتر خود را با نوآوری‌ها و تکنولوژی روز تطبیق دهند.

سمیع، مهم‌ترین نگاه را توجه جدی به تحول دیجیتال خواند و تصریح کرد که تحول دیجیتال تنها بحث تکنولوژی نیست بلکه فرایند و تسهیل گری برای مشتریان است تا مشتری بتواند تمامی خدمات مورد نیاز خود را از طریق آنلاین، موبایل و از طریق اتصال به یک سایت دریافت کند، ضمن آنکه مشتری نباید سردرگم باشد و با یک فرایند خیلی ساده بتواند کار خود را انجام دهد.

سمیع، درخصوص وجود مزیت رقابتی در زمینه ارائه خدمات الکترونیک در بین بانک ها، گفت: مزیت رقابتی در بانک‌ها برای ارائه خدمات الکترونیک به مشتریان درحال فراهم شدن است، یعنی بانک‌ها به صورت تخصصی کار را انجام داده و به یک حوزه مشتریان می‌پردازند که این فرصت ایجاد شده باعث خواهد شد تابانک‌ها به مزیت‌های نسبی خود بیشتر پی برده و روی آن‌ها کار کنند.

این عضو هیات عامل بانک تجارت، ادامه داد: شاید یک مقدار فضای رقابتی در زمینه ارائه خدمات الکترونیک در بین بانک‌ها کاهش یابد و تمامی بانک‌ها درحوزه مشتریان و بازار‌های هدف خود کار کنند که این امر به تخصصی‌تر شدن امور و ارائه خدمات بیشتر به مشتریان کمک می‌کند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
حرکت سریع «مبین‌وان» به سوی آینده/ برنامه ریزی برای سودآوری بیشتر

حرکت سریع «مبین‌وان» به سوی آینده/ برنامه ریزی برای سودآوری بیشتر

در مجمع سالیانه شرکت مبین وان کیش سود 100 ریالی تقسیم شد.
سود ۲۰۰ ریالی در جیبت سهامداران «سپ»

سود ۲۰۰ ریالی در جیبت سهامداران «سپ»

مجمع عمومی عادی سالیانه سهامداران شرکت «پرداخت الکترونیک سامان کیش» با حضور۹۰ درصد از سهامداران تشکیل شد.
سود ۷۰ تومانی برای سهامداران «واتی»

سود ۷۰ تومانی برای سهامداران «واتی»

مجمع عمومی عادی سالانه صاحبان سهام شرکت «گروه سرمایه‌گذاری آتیه دماوند» صبح روز گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا و طبق دستورالعمل سازمان بورس، به صورت آنلاین و با حضور مدیرعامل، هیئت مدیره و ۸۱/۲۹ سهامداران شرکت برگزار شد.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: