کد خبر: ۳۵۲۳۰۹
۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۸
0
چهارمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری، بیست و پنجم خردادماه ‌۱۴۰۰ در مرکز بین‌المللی رایزن و با حضور اندیشمندان و فعالان اقصادی برگزار شد.

بیمه دی تندیس زرین اجلاس رضایتمندی مشتری را دریافت کرد

 

به گزارش گروه بانک و بیمه پول نیوز، اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری، که در این دوره با رویکرد نقش مدیران اقتصادی در پیشبُرد اقتصاد مقاومتی و جهش تولید برگزار شد، اقدامات شرکت بیمه دی در خصوص جلب هرچه بیشتر رضایت مشتریان را، مورد تقدیر قرار داده و این شرکت را شایسته‌ی دریافت تندیس زرین این اجلاس در حوزه‌ی بانک و بیمه دانست.

شرکت بیمه دی در نتیجه جاری سازی فرهنگ مشتری مداری در بدنه‌ی شرکت این موفقیت را کسب کرده است و امید می رود تثبیت چنین روندی، بیمه دی را در تحقق چشم‌انداز خود که همانا تبدیل شدن به پدیده‌ی محبوب مشتریان است، یاری رساند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
حرکت سریع «مبین‌وان» به سوی آینده/ برنامه ریزی برای سودآوری بیشتر

حرکت سریع «مبین‌وان» به سوی آینده/ برنامه ریزی برای سودآوری بیشتر

در مجمع سالیانه شرکت مبین وان کیش سود 100 ریالی تقسیم شد.
سود ۲۰۰ ریالی در جیبت سهامداران «سپ»

سود ۲۰۰ ریالی در جیبت سهامداران «سپ»

مجمع عمومی عادی سالیانه سهامداران شرکت «پرداخت الکترونیک سامان کیش» با حضور۹۰ درصد از سهامداران تشکیل شد.
سود ۷۰ تومانی برای سهامداران «واتی»

سود ۷۰ تومانی برای سهامداران «واتی»

مجمع عمومی عادی سالانه صاحبان سهام شرکت «گروه سرمایه‌گذاری آتیه دماوند» صبح روز گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا و طبق دستورالعمل سازمان بورس، به صورت آنلاین و با حضور مدیرعامل، هیئت مدیره و ۸۱/۲۹ سهامداران شرکت برگزار شد.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: