گام چهارم مانع‌زدایی و پشتیبانی بیمه کوثر:
کد خبر: ۳۵۰۸۳۹
۰۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۱
0
هیاتی به نمایندگی از مدیرعامل بیمه کوثر با حضور در استان زنجان و دیدار بدون واسطه با بیمه‌گذاران به بررسی کیفیت ارایه خدمات بیمه‌ای و ارزیابی میزان رضایت از این خدمات پرداخت.

 

به گزارش گروه بانک و بیمه پول نیوز، در این بازدید که معاون ارتباطات، امور مشتریان و بازاریابی ، مدیر سرپرستی استان زنجان و رییس اداره خسارت درمان شرکت حضور داشتند، از نزدیک، چگونگی ارایه خدمات بیمه کوثر به مشتریان بررسی شد.


معاون ارتباطات، امور مشتریان و بازاریابی بیمه کوثر با تشکر از همراهی بیمه‌گذاران، گفت: در اقتصاد امروز دنیا، بهترین‌ها به دنبال بهترین‌ها هستند. افتخار می‌کنیم که بیمه‌گذاران بزرگ و خوشنام این استان با کارنامه و سابقه درخشان ملی و بین‌المللی، بیمه کوثر را به عنوان شریک بیمه‌ای خود برگزیده‌اند. ما هم تمام تلاش خود را به کار بسته‌ایم تا خدماتی در بهترین تراز عرضه کنیم.


احمدرضا عصاری دغدغه‌های ناشی از ریسک‌های مختلف را یکی از موانع تولید در کشور دانست و تصریح کرد: بیمه کوثر با فروش بیمه‌نامه‌های دقیق به مشتریان و به دنبال آن، پاسخگو بودن در قبال تعهدات، می‌کوشد با رفع این نگرانی‌ها در مسیر تحقق پشتیبانی و مانع‌زدایی حرکت کند.


وی با اعلام اینکه پایش ارایه خدمت و میزان رضایت در بیمه کوثر یک اصل قطعی است، خاطرنشان کرد: طبق سیاست‌های ابلاغی مدیرعامل، بازدیدهای دوره‌ای و رسیدگی به درخواست‌ها، شکایت‌ها و پیشنهادهای بیمه‌گذاران و بیمه‌شدگان شرکت به صورت منظم انجام می‌شود. این بار نیز ما با حضور در این استان پای صحبت مشتریان عمده و خرد اعم از مدیران، کارکنان و کارگران زحمتکش نشستیم تا هم پاسخگوی سوال‌ها باشیم و هم مستقیما بتوانیم نقدها و پیشنهادها را انتقال دهیم.


معاون ارتباطات، امور مشتریان و بازاریابی شرکت با اشاره به درخواست‌های مطرح‌شده در این بازدید قول داد: همه خواسته‌ها و پیشنهادها تجمیع شده است که در نخستین زمان امکان‌سنجی می‌شود و سرانجام، اجرای هرکدام با توجه به محدودیت‌ها، اختیارات، بار مالی و اثربخشی در دستور کار قرار خواهد گرفت.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
حرکت سریع «مبین‌وان» به سوی آینده/ برنامه ریزی برای سودآوری بیشتر

حرکت سریع «مبین‌وان» به سوی آینده/ برنامه ریزی برای سودآوری بیشتر

در مجمع سالیانه شرکت مبین وان کیش سود 100 ریالی تقسیم شد.
سود ۲۰۰ ریالی در جیبت سهامداران «سپ»

سود ۲۰۰ ریالی در جیبت سهامداران «سپ»

مجمع عمومی عادی سالیانه سهامداران شرکت «پرداخت الکترونیک سامان کیش» با حضور۹۰ درصد از سهامداران تشکیل شد.
سود ۷۰ تومانی برای سهامداران «واتی»

سود ۷۰ تومانی برای سهامداران «واتی»

مجمع عمومی عادی سالانه صاحبان سهام شرکت «گروه سرمایه‌گذاری آتیه دماوند» صبح روز گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا و طبق دستورالعمل سازمان بورس، به صورت آنلاین و با حضور مدیرعامل، هیئت مدیره و ۸۱/۲۹ سهامداران شرکت برگزار شد.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: