کد خبر: ۳۵۰۷۵۹
۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۳
0
رئیس کل بیمه مرکزی عصر امروز در جلسه شورای مدیران کسب رتبه نخست کیفیت خدمات الکترونیکی بیمه مرکزی برای سومین سال پیاپی را نشان از عزم جدی صنعت بیمه برای استقرار دولت الکترونیک و تسهیل خدمات رسانی به آحاد جامعه دانست.

تقدیر سلیمانی از كیفیت وب گاه و خدمات الكترونیك بیمه مركزی

 

به گزارش گروه بانک و بیمه پول نیوز، سلیمانی افزود:ماموریت اصلی بیمه مركزی رفع موانع خدمات رسانی است در واقع مانع زدایی در ارائه خدمات بیمه ای از مهمترین راهبردهای صنعت بیمه به شمار می رود و با تمهیدات صورت گرفته این روند با شتاب بیشتری ادامه خواهد داشت.

در بخش دیگر این جلسه، سید قاسم نعمتی به ارائه گزارشی از استراتژی و سیاست های بیمه مرکزی در حوزه دولت الکترونیک، برنامه راهبردی فاوا و .... پرداخت.

در پایان رئیس کل بیمه مرکزی با اهدا لوح از خدمات و تلاش های بی شائبه سید قاسم نعمتی رئیس مرکزی فناوری اطلاعات و ارتباطات و مصطفی زندی مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی تقدیر کرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
حرکت سریع «مبین‌وان» به سوی آینده/ برنامه ریزی برای سودآوری بیشتر

حرکت سریع «مبین‌وان» به سوی آینده/ برنامه ریزی برای سودآوری بیشتر

در مجمع سالیانه شرکت مبین وان کیش سود 100 ریالی تقسیم شد.
سود ۲۰۰ ریالی در جیبت سهامداران «سپ»

سود ۲۰۰ ریالی در جیبت سهامداران «سپ»

مجمع عمومی عادی سالیانه سهامداران شرکت «پرداخت الکترونیک سامان کیش» با حضور۹۰ درصد از سهامداران تشکیل شد.
سود ۷۰ تومانی برای سهامداران «واتی»

سود ۷۰ تومانی برای سهامداران «واتی»

مجمع عمومی عادی سالانه صاحبان سهام شرکت «گروه سرمایه‌گذاری آتیه دماوند» صبح روز گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا و طبق دستورالعمل سازمان بورس، به صورت آنلاین و با حضور مدیرعامل، هیئت مدیره و ۸۱/۲۹ سهامداران شرکت برگزار شد.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: