کد خبر: ۳۵۰۴۲۶
۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۰
0
مدیرعامل سابق بیمه حافظ گفت: وظیفه شرکت‌های بیمه و صنعت بیمه در کشور، فرهنگ سازی برای فروش محصولات جدید است بر همین اساس باید محصولات جدید بیمه‌ای را ارائه و بر اساس آن معرفی محصول صورت گیرد.
تولیدی//// فرهنگ سازی برای فروش محصولات جدید، وظیفه اصلی شرکت‌های بیمه
به گزارش پول نیوز، محمود رضا خوش کیش مدیرعامل سابق بیمه حافظ و عضو شورای عالی بیمه در خصوص فعالیت استارت آپ‌های بیمه‌ای در کشور به خبرنگار پول نیوز گفت: صنعت بیمه می‌تواند به عنوان یک شاخص اصلی برای آن کشور در جهان محسوب شود بنابراین اقتصاد جهانی به سوی فضای مجازی و استارت آپ‌های بیمه‌ای حرکت می‌کند.

وی افزود: در آینده‌ای نه چندان دور، صنعت بیمه در کشور ما هم به آن سمت و سو حرکت خواهد کرد که به سوی جهانی شدن قدم بردارد در شورای عالی بیمه هم بر این موضوع تاکید فراوان است و آیین نامه‌های مرتبط با کارگزاری‌ها که می‌خواهند به صورت آنلاین فعالیت کنند، تصویب شده و در حال پیگیری است همچنین امروزه برخی کارگزاری‌های رسمی آنلاین بیمه، به رسمیت شناخته شده و فعالیت خود را آغاز کرده اند.

مدیرعامل سابق بیمه حافظ مطرح کرد: بنای فروش آنلاین بیمه در کشور بر پایه اعتماد بوده که در کشور ما بر اساس فضای چهره به چهره صورت می‌گیرد و هیچ زمان نمی‌توان اعتمادی که میان نماینده و بیمه گذار در فضای چهره به چهره وجود دارد را نادیده گرفت.

مدیرعامل سابق بیمه حافظ در پاسخ به این سوال که چرا ضریب نفوذ بیمه توسط استارت آپ‌های بیمه‌ای افزایش نمی‌یابد؟ عنوان کرد: به دلیل اینکه اعتماد مردم به فضای مجازی و خرید انترنتی روند افزایشی ندارد ضریب نفوذ بیمه توسط این استارت آپ‌ها به عدد بالایی نمی‌رسد برهمین اساس برای خرید بیمه نامه، خرید چهره به چهره را ترجیح می‌دهند.

خوش کیش در خصوص اقدامات صنعت بیمه برای افزایش ضریب نفوذ بیمه توسط استارت آپ‌ها گفت: وظیفه شرکت‌های بیمه و صنعت بیمه در کشور، فرهنگ سازی برای فروش محصولات جدید است بر همین اساس باید محصولات جدید بیمه‌ای را ارائه و بر اساس آن معرفی محصول صورت گیرد که در کنار آن اعتماد مردم به صنعت بیشتر شده و با فروش بیه نامه ضریب نفوذ بیمه در کشور افزایش می‌یابد.
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
حرکت سریع «مبین‌وان» به سوی آینده/ برنامه ریزی برای سودآوری بیشتر

حرکت سریع «مبین‌وان» به سوی آینده/ برنامه ریزی برای سودآوری بیشتر

در مجمع سالیانه شرکت مبین وان کیش سود 100 ریالی تقسیم شد.
سود ۲۰۰ ریالی در جیبت سهامداران «سپ»

سود ۲۰۰ ریالی در جیبت سهامداران «سپ»

مجمع عمومی عادی سالیانه سهامداران شرکت «پرداخت الکترونیک سامان کیش» با حضور۹۰ درصد از سهامداران تشکیل شد.
سود ۷۰ تومانی برای سهامداران «واتی»

سود ۷۰ تومانی برای سهامداران «واتی»

مجمع عمومی عادی سالانه صاحبان سهام شرکت «گروه سرمایه‌گذاری آتیه دماوند» صبح روز گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا و طبق دستورالعمل سازمان بورس، به صورت آنلاین و با حضور مدیرعامل، هیئت مدیره و ۸۱/۲۹ سهامداران شرکت برگزار شد.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: