August 2021 04 / چهارشنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۰
کد خبر: ۳۴۹۷۸۶
۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۴
0
سامانه ثبت و مدیریت خدمات فن‌اوری اطلاعات بیمه کوثر با هدف مدیریت بحران در شرایط پیچیده، بررسی دقیق و سریع درخواست‌ها و نیز رصد به‌موقع تغییرات شبکه آغاز به کار کرد.

راه‌اندازی سامانه ثبت و مدیریت خدمات فن‌اوری اطلاعات بیمه کوثر

 

به گزارش گروه بانک و بیمه پول نیوز، مدیرعامل شرکت در مراسم رونمایی از این سامانه، تصریح کرد: با آغاز به ‌کار این سامانه در واقع، خط تولید هوشمندسازی و مدیریت برخط کارها، درخواست‌ها و پیگیری‌ها، به شکلی روشمند و خودکار، در تمام ارکان بیمه کوثر اجرا می‌شود.

مجید مشعلچی فیروزآبادی با تاکید بر نیاز به انگیزه جوانی به منظور پیاده‌سازی مطلوب این سامانه گفت: من از همه همکارانم، در هر جایگاهی، می‌خواهم با بهره‌گیری از قوه خلاقه و پرورش این نعمت گران‌بها، کمک کنند تا بتوانیم راهکارهای جدیدی برای حل مشکلات شرکت بیابیم و سامانه‌های فن‌اورانه شرکت را که بخشی از سیاست ما در بخش هوشمندسازی است کامل‌تر کنیم.

وی هوشمندسازی را بخش مهمی از فرایند کارها دانست که نه تنها صنعت بیمه بلکه همه کشور به آن نیاز دارد و افزود: ما در بیمه کوثر با همه توان در تلاش برای بهره‌گیری از امکاناتی هستیم که فن‌اوری روز به ارمغان آورده است زیرا باور داریم در دنیای امروز، کاراترین شیوه برای تسریع و تسهیل امور، بالابردن دقت و به تبع، ایجاد اطمینان و آرامش برای ذی‌نفعان از همین رهگذر حاصل می‌شود.

معاون فن‌اوری و توسعه زیرساخت بیمه کوثر نیز در این مراسم، خاطرنشان کرد: مقدمه پیاده‌سازی این سامانه به سال 1397 برمی‌گردد که به منظور پایش زیرساخت‌های شبکه در شرکت، «مرکز عملیات شبکه» (NOC) را راه‌اندازی کردیم.

محمدرضا مومنی با بیان اینکه در مرحله نخست این نرم‌افزار برای لینک‌های ارتباطی سراسر کشور و سرویس‌های با حساسیت بالا به ویژه سرویس بیمه‌گری اصلی شرکت که در اختیار شبکه فروش و خسارت است پیاده‌سازی شده و در ادامه روی تمامی تجهیزات سخت افزاری نیز پیاده خواهد شد، گفت: در سامانه سیمفا همه رخدادهایی که توسط «مرکز عملیات شبکه» اطلاع‌رسانی می‌شود به صورت تیکت درآمده است و به اطلاع ذی‌نفعان و کارشناسان نگهداری سیستم‌ها می‌رسد تا روند برطرف کردن مشکلات و پاسخ به درخواست‌ها به شکلی موثرتر و در روندی مسنجم‌تر انجام شود.

وی افزود: علاوه بر این، «سیستم مدیریت درخواست» نیز برای تسریع در حل مشکلات و مانع‌زدایی از روند پیگیری درخواست‌های مرتبط با بخش فناوری اطلاعات در این سامانه تعبیه شده است و در مرحله بعد مباحث مدیریت تغییرات نیز به بهره‌برداری می‌رسد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
حرکت سریع «مبین‌وان» به سوی آینده/ برنامه ریزی برای سودآوری بیشتر

حرکت سریع «مبین‌وان» به سوی آینده/ برنامه ریزی برای سودآوری بیشتر

در مجمع سالیانه شرکت مبین وان کیش سود 100 ریالی تقسیم شد.
سود ۲۰۰ ریالی در جیبت سهامداران «سپ»

سود ۲۰۰ ریالی در جیبت سهامداران «سپ»

مجمع عمومی عادی سالیانه سهامداران شرکت «پرداخت الکترونیک سامان کیش» با حضور۹۰ درصد از سهامداران تشکیل شد.
سود ۷۰ تومانی برای سهامداران «واتی»

سود ۷۰ تومانی برای سهامداران «واتی»

مجمع عمومی عادی سالانه صاحبان سهام شرکت «گروه سرمایه‌گذاری آتیه دماوند» صبح روز گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا و طبق دستورالعمل سازمان بورس، به صورت آنلاین و با حضور مدیرعامل، هیئت مدیره و ۸۱/۲۹ سهامداران شرکت برگزار شد.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: