کد خبر: ۳۴۸۳۷۰
۱۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۰
0
براساس نتایج نظرسنجی‌ شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران از هموطنان، شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو (ایساکو)، در بهمن ماه سال ۹۹ با کسب امتیاز ۷۸۴، رکورد شاخص رضایت مشتریان را در خدمات پس از فروش خودروسازان داخلی پشت سر گذاشت.

مدیر عامل شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو گفت: این شرکت در بهمن ماه ۹۹ با کسب امتیاز ۷۸۴ در شاخص رضایت مشتریان، در میان خودروسازان داخلی دارای بیش از ۱۰ نمایندگی، رکوردی تاریخی را به ثبت رساند.


مهدی مونسان افزود: ایساکو با برنامه‌ریزی صحیح توانست از ابتدا تا انتهای سال ۹۹، در مسیری صعودی، امتیاز خود در این زمینه را به صورت ماهیانه افزایش دهد و علاوه بر شکستن رکورد در پاییز ۹۹، در بهمن ماه نیز با چهارده امتیاز رشد نسبت به مدت مشابه در سال ۹۸، صدرنشین حوزه رضایت مشتری تمامی خودروسازان کشور شود.


وی ادامه داد: در سالی که گذشت، صنعت خودرو همچون سایر بخش‌های کشور به دلیل مقابله با مشکلات اقتصادی ناشی از تحریم‌های ظالمانه و شیوع بیماری کووید ۱۹، با دشواری‌های بسیار روبرو بود، اما از آن‌جا که هدف اصلی ایساکو، ارایه بهترین خدمات پس از فروش به مشتریان است، تلاش‌ دو چندانی در این مسیر صورت گرفت و موانع، به فرصت‌های رشد بدل شد و با انجام اقدامات اصلاحی و قرار گرفتن در مدار توسعه پایدار، این موفقیت برای خودروساز بزرگ کشور به دست آمد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
حرکت سریع «مبین‌وان» به سوی آینده/ برنامه ریزی برای سودآوری بیشتر

حرکت سریع «مبین‌وان» به سوی آینده/ برنامه ریزی برای سودآوری بیشتر

در مجمع سالیانه شرکت مبین وان کیش سود 100 ریالی تقسیم شد.
سود ۲۰۰ ریالی در جیبت سهامداران «سپ»

سود ۲۰۰ ریالی در جیبت سهامداران «سپ»

مجمع عمومی عادی سالیانه سهامداران شرکت «پرداخت الکترونیک سامان کیش» با حضور۹۰ درصد از سهامداران تشکیل شد.
سود ۷۰ تومانی برای سهامداران «واتی»

سود ۷۰ تومانی برای سهامداران «واتی»

مجمع عمومی عادی سالانه صاحبان سهام شرکت «گروه سرمایه‌گذاری آتیه دماوند» صبح روز گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا و طبق دستورالعمل سازمان بورس، به صورت آنلاین و با حضور مدیرعامل، هیئت مدیره و ۸۱/۲۹ سهامداران شرکت برگزار شد.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نیازمندیها