کد خبر: ۳۴۸۰۱۴
۰۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۸
0
با بسته ماندن کانال سوئز به علت گیر کردن یک کشتی عظیم کانتینربر در آن، هزینه حمل‌ونقل دریایی کالا به شدت در حال رشد است.

تعرفه کشتیرانی افزایش یافت

 

به گزارش پول نیوز به نقل از راشاتودی، با بسته ماندن کانال سوئز به علت گیر کردن یک کشتی عظیم کانتینربر در آن، هزینه حمل‌ونقل دریایی کالا به شدت در حال رشد است و شرکت‌های لجستیکی مجبور شده‌اند مسیرهای جایگزینی برای این آب‌راه حیاتی پیدا کنند.

قیمت حمل‌ونقل دریایی یک کانتینر بار خشک با حجم ۶۷.۷ متر مکعب در حال حاضر به ۸ هزار دلار رسیده است که این ۴ برابر قیمت سال گذشته است.

اگر این راه‌آب ۱۹۳ کیلومتری برای چند هفته دیگر بسته بماند، تمام نفتکش‌هایی که نفت خام و سوخت خاورمیانه را به اروپا منتقل می‌کردند باید از پایین دماغه «آرزوی خوب» آفریقای جنوبی عبور کنند که این مسیر ۱۰ هزار کیلومتر طولانی‌تر بوده و هر محموله حداقل ۳۰۰ هزار دلار هزینه برخواهد داشت.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
حرکت سریع «مبین‌وان» به سوی آینده/ برنامه ریزی برای سودآوری بیشتر

حرکت سریع «مبین‌وان» به سوی آینده/ برنامه ریزی برای سودآوری بیشتر

در مجمع سالیانه شرکت مبین وان کیش سود 100 ریالی تقسیم شد.
سود ۲۰۰ ریالی در جیبت سهامداران «سپ»

سود ۲۰۰ ریالی در جیبت سهامداران «سپ»

مجمع عمومی عادی سالیانه سهامداران شرکت «پرداخت الکترونیک سامان کیش» با حضور۹۰ درصد از سهامداران تشکیل شد.
سود ۷۰ تومانی برای سهامداران «واتی»

سود ۷۰ تومانی برای سهامداران «واتی»

مجمع عمومی عادی سالانه صاحبان سهام شرکت «گروه سرمایه‌گذاری آتیه دماوند» صبح روز گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا و طبق دستورالعمل سازمان بورس، به صورت آنلاین و با حضور مدیرعامل، هیئت مدیره و ۸۱/۲۹ سهامداران شرکت برگزار شد.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: