کد خبر: ۳۴۶۰۰۲
۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۲
0
شرکت بیمه دی در راستای توسعه خدمات بر بستر دیجیتال و تغییر در مدل کسب و کار خود، اقدام به صدور بیمه نامه خودرو و ارزیابی خسارات این بیمه نامه به صورت آنلاین و بدون نیاز به مراجعه حضوری نموده است.

بیمه دی خدمات دیجیتال خود را توسعه می دهد

 

به گزارش گروه بانک و بیمه پول نیوز، در راستای اهداف کلان شرکت در جهت نیل به عنوان پدیده محبوب مشتریان و با هدف افزایش رضایتمندی مشتریان از طریق توسعه خدمات الکترونیک از خدمت جدید خود با عنوان "اپلیکیشن دیدار خودرو" جهت صدور آنلاین بیمه نامه و "سرویس همراه خسارت" برای ارزیابی خسارت خودرو، بدون نیاز به مراجعه حضوری بیمه گذار، رونمایی کرد.

خدمت جدید "همراه خسارت" با هدف ارائه خدمات مناسب پس از فروش، امکان اعلام و رسیدگی خسارات بیمه های خودرو شامل بدنه و شخص ثالث را برای کلیه بیمه گذاران محترم مهیا نموده است. همچنین از این پس مشتریان محترم می توانند از طریق "اپلیکیشن دیدار خودرو" اقدام به بازدید اولیه خودروی خود نموده و با ارسال تصاویر آن، بدون مراجعه حضوری بصورت الکترونیکی بیمه نامه بدنه خریداری نمایند.

این دو خدمت به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، با حضور معاونین و مدیران ارشد شرکت بیمه دی رونمایی شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
حرکت سریع «مبین‌وان» به سوی آینده/ برنامه ریزی برای سودآوری بیشتر

حرکت سریع «مبین‌وان» به سوی آینده/ برنامه ریزی برای سودآوری بیشتر

در مجمع سالیانه شرکت مبین وان کیش سود 100 ریالی تقسیم شد.
سود ۲۰۰ ریالی در جیبت سهامداران «سپ»

سود ۲۰۰ ریالی در جیبت سهامداران «سپ»

مجمع عمومی عادی سالیانه سهامداران شرکت «پرداخت الکترونیک سامان کیش» با حضور۹۰ درصد از سهامداران تشکیل شد.
سود ۷۰ تومانی برای سهامداران «واتی»

سود ۷۰ تومانی برای سهامداران «واتی»

مجمع عمومی عادی سالانه صاحبان سهام شرکت «گروه سرمایه‌گذاری آتیه دماوند» صبح روز گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا و طبق دستورالعمل سازمان بورس، به صورت آنلاین و با حضور مدیرعامل، هیئت مدیره و ۸۱/۲۹ سهامداران شرکت برگزار شد.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: