رییس کل بیمه مرکزی در بازدید از پایانه پرداخت خسارت بیمه ایران شعبه اهواز:
کد خبر: ۳۴۵۵۰۹
۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۳
0
پرداخت خسارت سریع، به موقع، آنلاین و متناسب در بخش شخص ثالث در همگانی سازی فرهنگ بیمه ای از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

در کنار تقویت ارزیابی ها باید عملیات بیمه گری تسهیل شود

 

به گزارش گروه بانک و بیمه پول نیوز، غلامرضا سلیمانی در بازدید از پایانه پرداخت خسارات اتومبیل در اهواز با اعلام این مطلب افزود: با وجود برخی از موانع قانونی می توان با ارائه خدمات تسهیل گر و مردم محور ضریب اعتماد جامعه به این صنعت را افزایش داد.

رییس کل بیمه مرکزی با اشاره بر ضرورت تقویت بخش ارزیابی و کارشناسی نسبت به تسریع در عملیات بیمه گری تاکید کرد.

وی در همین راستا تصریح کرد: بیمه گران باید با اعتماد به مردم و کسب اعتماد متقابل در ارائه محصولات متنوع بیمه ای و در نهایت افزایش ضریب نفوذ بیمه موفق تر عمل کنند.

سلیمانی از مردم خسارت دیده به عنوان صاحبان حقوق یاد کرد و از مسئولان صنعت بیمه استان خوزستان درخواست کرد تا تسهیلات کافی را برای آنان فراهم آورند.

گفتنی است در این بازدید، کارکنان و همچنین ارباب رجوع این پایانه به طرح دیدگاه ها و مشکلات خود پرداختند که در این خصوص دستور لازم از سوی رییس کل بیمه مرکزی صادر شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
حرکت سریع «مبین‌وان» به سوی آینده/ برنامه ریزی برای سودآوری بیشتر

حرکت سریع «مبین‌وان» به سوی آینده/ برنامه ریزی برای سودآوری بیشتر

در مجمع سالیانه شرکت مبین وان کیش سود 100 ریالی تقسیم شد.
سود ۲۰۰ ریالی در جیبت سهامداران «سپ»

سود ۲۰۰ ریالی در جیبت سهامداران «سپ»

مجمع عمومی عادی سالیانه سهامداران شرکت «پرداخت الکترونیک سامان کیش» با حضور۹۰ درصد از سهامداران تشکیل شد.
سود ۷۰ تومانی برای سهامداران «واتی»

سود ۷۰ تومانی برای سهامداران «واتی»

مجمع عمومی عادی سالانه صاحبان سهام شرکت «گروه سرمایه‌گذاری آتیه دماوند» صبح روز گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا و طبق دستورالعمل سازمان بورس، به صورت آنلاین و با حضور مدیرعامل، هیئت مدیره و ۸۱/۲۹ سهامداران شرکت برگزار شد.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: