در هفتمین جلسه اتاق فکر بانک توسعه صادرات ایران مطرح شد:
کد خبر: ۳۴۴۴۸۴
۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۱
0
مدیر امور شعب و بازاریابی بانک توسعه صادرات ایران با اشاره به اجرای طرح تحول دیجیتال در بانک توسعه صادرات ایران گفت: در همین راستا ارائه غیرحضوری خدمات در بانک در سه محور بانکداری اینترنتی ، بانکداری باز و تحول دیجیتال در دستور کار قرار دارد.

راهکارهای توسعه خدمات غیرحضوری در اگزیم بانکبه گزارش گروه بانک و بیمه پول نیوز، حبیب احمدی در هفتمین اتاق فکر این بانک با عنوان "راهکارهای ارائه غیرحضوری خدمات به مشتریان در شرایط کرونا " که با حضور مدیرعامل، اعضای هیأت مدیره، مدیران ارشد و تعدادی از روسای شعب این بانک برگزار شد، افزود طی سه سال اخیر ارائه غیرحضوری خدمات در بانک در سه محور بانکداری اینترنتی ، بانکداری باز و تحول دیجیتال دنبال می شود.

وی ادامه داد: طی یک سال اخیر و با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور، به نظر می رسد حرکت به سمت اقتصاد و بانکداری دیجیتال، توسعه و بهبود خدمات بانکی غیرحضوری نه تنها به عنوان یک الزام قانونی بلکه به عنوان ابزاری برای رضایتمندی مشتریان مطرح است.

در همین راستا علاوه بر تلاش در جهت توسعه سه محور مذکور، برقراری ارتباط مجازی با مشتریان از طریق جلسات ویدئو کنفرانس نیز دنبال شده است و سمینار مجازی با مشتریان در استان های کرمان، یزد، همدان و اراک برگزار شده است.

مدیر امور شعب و بازاریابی بانک توسعه صادرات ایران یادآور شد: در اوایل دهه هشتاد، با تحول در ارائه خدمات بانکداری الکترونیک، راه اندازی شبکه شتاب و خدماتی نظیر عابر بانک ها، کارت خوان ها ، کارت های بانکی و قبوض و... تحولی عظیم در ارائه خدمات به مشتریان بانک ها ایجاد و دائما منطبق با شرایط روز فناوری و همراستا با نیازهای مشتریان به روزرسانی شده است.

وی اظهار داشت: توسعه روزافزون فناوری ارتباطات و اطلاعات و نفوذ تلفن همراه هوشمند، رایانه های شخصی و شبکه جهانی اینترنت در زندگی مردم موجب شده تا نهادهای مختلف از جمله بانکها از ظرفیت کانالهای الکترونیک و شبکه های دیجیتالی برای ارائه خدمات موثر، سریع و آسان به مشتریان خود استفاده کنند.


وی خاطر نشان کرد: در عرصه بانکداری امروز یکی از عوامل موثر بر تداوم و یا قطع همکاری مشتریان با شعب، کیفیت و کمیت خدمات نوین از سوی بانک‌ها است.


به گفته وی،‌ توسعه بانکداری اینترنتی در سه حوزه بهبود خدمات ریالی، ارائه خدمات اعتباری و ارائه خدمات ارزی در حال پیگیری مشترک توسط مدیریت امور شعب و بازاریابی و مدیریت فاوا می‌باشد.

به گفته احمدی، در فاز اولیه اجرای بانکداری باز، برنامه های حسابداری مالی مشتریان به صورت مستقیم به هسته عملیات بانک متصل می شود و مشتریان بر اساس نیاز از طریق برنامه مالی موجود، عملیات بانکی خود را انجام می دهند.

وی گفت: با توجه به پیچیدگی های مراحل اجرای بانکداری باز، بانک توسعه صادرات برای تسهیل فرایند استفاده از این خدمت از سوی مشتریان، با همکاری برخی شرکت های تابعه اقدام به تهیه اینترفیس اختصاصی بانکداری باز نموده است تا اجرای بانکداری باز در شرکتها تسهیل گردد.

وی افزود با توجه به الزام وزارت امور اقتصادی و دارایی مبنی بر تسریع اجرای تحول دیجیتال، پروژه مذکور توسط کارگروه مربوطه در دست پیگیری است و گزارش مجری طرح در خصوص تجربه دیجیتال مشتریان حقوقی در بانک آماده شده است.

یادآور می شود، در این نشست مجازی، مدیرعامل، مدیریت امور شعب و بازاریابی بانک توسعه صادرات ایران و نیز مدیران ارشد و روسای شعب حاضر در جلسه پیشنهادات خود را در مورد راهکارهای توسعه خدمات غیر حضوری ارائه کردند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
حرکت سریع «مبین‌وان» به سوی آینده/ برنامه ریزی برای سودآوری بیشتر

حرکت سریع «مبین‌وان» به سوی آینده/ برنامه ریزی برای سودآوری بیشتر

در مجمع سالیانه شرکت مبین وان کیش سود 100 ریالی تقسیم شد.
سود ۲۰۰ ریالی در جیبت سهامداران «سپ»

سود ۲۰۰ ریالی در جیبت سهامداران «سپ»

مجمع عمومی عادی سالیانه سهامداران شرکت «پرداخت الکترونیک سامان کیش» با حضور۹۰ درصد از سهامداران تشکیل شد.
سود ۷۰ تومانی برای سهامداران «واتی»

سود ۷۰ تومانی برای سهامداران «واتی»

مجمع عمومی عادی سالانه صاحبان سهام شرکت «گروه سرمایه‌گذاری آتیه دماوند» صبح روز گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا و طبق دستورالعمل سازمان بورس، به صورت آنلاین و با حضور مدیرعامل، هیئت مدیره و ۸۱/۲۹ سهامداران شرکت برگزار شد.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: