کد خبر: ۳۴۴۳۵۸
۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۳
0
روابط عمومی بانک ملی ایران به منظور سنجش بازخورد فعالیت های خود در میان مخاطبان، از امروز نظرسنجی گسترده ای با عنوان «پایش 1400» را درباره اقدامات ارتباطی انجام شده این بانک در چهار حوزه شبکه های اجتماعی، وب سایت بانک، فعالیت های فرهنگ سازی در حوزه کودک و نوجوان و نیز برنامه های تبلیغاتی انجام شده در سال ۹۹ آغاز خواهد کرد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول نیوز، پایش عملکرد این حوزه با محورهای چهارگانه در دوره های 14 روزه و از طریق سایت بانک انجام خواهد شد.

نتایج این نظرسنجی در طراحی محصولات و تهیه نقشه راه روابط عمومی بانک در سال آینده به کار گرفته می شود.

همچنین به منظور تشویق مخاطبان به شرکت در نظرسنجی، در هر دوره به قید قرعه به 14 نفر از شرکت کنندگان در نظرسنجی جایزه ای به مبلغ ۳۰۰۰۰۰۰ ریال اهدا خواهد شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
حرکت سریع «مبین‌وان» به سوی آینده/ برنامه ریزی برای سودآوری بیشتر

حرکت سریع «مبین‌وان» به سوی آینده/ برنامه ریزی برای سودآوری بیشتر

در مجمع سالیانه شرکت مبین وان کیش سود 100 ریالی تقسیم شد.
سود ۲۰۰ ریالی در جیبت سهامداران «سپ»

سود ۲۰۰ ریالی در جیبت سهامداران «سپ»

مجمع عمومی عادی سالیانه سهامداران شرکت «پرداخت الکترونیک سامان کیش» با حضور۹۰ درصد از سهامداران تشکیل شد.
سود ۷۰ تومانی برای سهامداران «واتی»

سود ۷۰ تومانی برای سهامداران «واتی»

مجمع عمومی عادی سالانه صاحبان سهام شرکت «گروه سرمایه‌گذاری آتیه دماوند» صبح روز گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا و طبق دستورالعمل سازمان بورس، به صورت آنلاین و با حضور مدیرعامل، هیئت مدیره و ۸۱/۲۹ سهامداران شرکت برگزار شد.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: