کد خبر: ۳۴۴۰۳۸
۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۸
0
اختیارات و امکانات باید به بهترین شکل در اختیار روسای شعب قرار گیرد تا برای رسیدن به اهداف بانک اقدام کنند.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول نیوز، مدیرعامل در بازدید سرزده از مدیریت البرز و شعبه مرکزی کرج اظهار کرد: اختیارات و امکانات باید به بهترین شکل در اختیار روسای شعب قرار گیرد تا برای رسیدن به اهداف بانک اقدام کنند.

مدیرعامل بانک همچنین طی بازدید از دوایر کنترل و نظارت، حقوقي، پیگیری وصول مطالبات و فني و ارزیابی مدیریت به اهمیت رفع موانع صدور اجراییه، نظارت بر ارزيابي هاي شركت انديشه گستر و همچنین مکانیزه شدن بازرسی های مدیریت اشاره کرد و افزود: مسوولین شعب باید نسبت مصارف و منابع را ملحوظ نظر قرار داده و رعایت کنند.

شایان در بازدید از شعبه مرکزی كرج اظهار داشت: باید تمام کارکنان تلاش خود را به منظور ارایه خدمات بهتر به مشتریان بانک به کار ببندند و دراین زمینه کوشا باشند و از هیچ کوشش و تلاشی در این زمینه دریغ نکنند.

مدیرعامل بانک مسکن ضمن اشاره به لزوم رعایت دقیق دستورالعمل های مربوط به تکریم ارباب رجوع و مشتری مداری اظهار داشت: رضایت مشتری، رکن اصلی موفقیت در بانک به شمار می رود.

شایان، مشتریان اصلی ادارات مرکزی بانک را کارکنان دانست و گفت باید تابلوی "حق با مشتری است" در اتاق ها نصب شده و به آن عمل شود.

مدیرعامل بانک، مشتری مداری و توسعه ارایه خدمات به مشتریان را به عنوان استراتژی اساسی بانک قلمداد کرد و در ادامه این بازدید از کارکنان نحوه ارایه خدمات رسانی به مشتریان را جویا شد.

 

وی افزود: همه کارکنان باید خوش برخوردی با مشتریان را سرلوحه کار خود قرار دهند.

شایان همچنین رییس شعبه را نماینده مدیرعامل بانک با اختیارات تفویض شده دانست که با رعایت بهداشت اعتباری می تواند تصمیمات مفید و تأثیر گذار در راستای اهداف بانک اتخاذ کند.

در این دیدار که به منظور کسب اطلاع از وضعیت شعب استان انجام گرفت، مدیرعامل بانک مسکن از نزدیک در جريان امور قرار گرفت و رهنمودهای لازم برای حرکت هر چه بهتر شعب در مسیر دستیابی به اهداف بانک را ارایه کرد.

در ادامه این دیدار مهدی بلوچی مدیر شعب استان البرز نیز ضمن خوش آمد گویی و خیر مقدم به مدیر عامل بانک به ارایه گزارشی از وضعیت کامل مدیریت پرداخت و گفت: بر اساس آمار موجود، عملکرد مدیریت شعب استان البرز طی نه ماه سال جاری، مثبت و رو به رشد بوده است.

وی افزود: این مدیریت طی 7 دوره متوالی و مستمر در منطقه سبز قرار گرفته است و در شش ماه اول سال جاری، رتبه 3 ارزیابی عملکرد مدیریت های شعب را کسب کرده است.

بلوچی همچنین حضور 27 شعبه از 33 شعبه استان در منطقه سبز را نیز نشانه دیگری از موفقیت استان دانست.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
حرکت سریع «مبین‌وان» به سوی آینده/ برنامه ریزی برای سودآوری بیشتر

حرکت سریع «مبین‌وان» به سوی آینده/ برنامه ریزی برای سودآوری بیشتر

در مجمع سالیانه شرکت مبین وان کیش سود 100 ریالی تقسیم شد.
سود ۲۰۰ ریالی در جیبت سهامداران «سپ»

سود ۲۰۰ ریالی در جیبت سهامداران «سپ»

مجمع عمومی عادی سالیانه سهامداران شرکت «پرداخت الکترونیک سامان کیش» با حضور۹۰ درصد از سهامداران تشکیل شد.
سود ۷۰ تومانی برای سهامداران «واتی»

سود ۷۰ تومانی برای سهامداران «واتی»

مجمع عمومی عادی سالانه صاحبان سهام شرکت «گروه سرمایه‌گذاری آتیه دماوند» صبح روز گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا و طبق دستورالعمل سازمان بورس، به صورت آنلاین و با حضور مدیرعامل، هیئت مدیره و ۸۱/۲۹ سهامداران شرکت برگزار شد.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: