دبیرکل سابق سندیکای بیمه گران ایران در گفتگو با پول نیوز:
کد خبر: ۳۳۹۱۵۴
۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۷
0
دبیرکل سابق سندیکای بیمه گران ایران عنوان کرد: بیمه مرکزی باید از شرکت‌هایی که خدمات IT به شرکت‌های بیمه‌ای ارائه می‌دهند حمایت کند تا ضریب نفوذ بیمه افزایش یابد.
افزایش ضریب نفوذ بیمه با حمایت بیمه مرکزی از شرکت‌های IT در این حوزه
سید محمد علیپور یزدی دبیرکل سابق سندیکای بیمه گران ایران در خصوص استارت آپ‌های بیمه‌ای به خبرنگار پول نیوز گفت: فروش اینترنتی بیمه نامه یک ضرورتی است که هر چه زودتر باید اعمال شود اما در آینده فروش اینترنتی بیمه نامه گسترش پیدا کرده و یک امتیاز مثبت برای صنعت بیمه محسوب می‌شود.

وی افزود: فروش اینترنتی کالا از سایت‌های معتبر کمی با مشکل روبه رو است، اما فروش اینترنتی بیمه نامه که کیفیت آن به صورت‌های دیگری کنترل می‌شود، این مشکلات را ندارد و فروش اینترنتی بیمه نامه نوعی مزیت برای صنعت بیمه محسوب می‌شود.

دبیرکل سابق سندیکای بیمه گران ایران بیان کرد: باتوجه به شیوع ویروس کرونا در کشور، ضرورت استفاده از استارت آپ‌های بیمه برای فروش بیمه نامه پررنگ‌تر می‌شود.

مدیرعامل سابق بیمه ما و آسیا دلایل ضعف استارت آپ‌های بیمه‌ای و ثابت ماندن ضریب نفوذ بیمه در کشور را اینگونه عنوان کرد: عمده‌ترین علت ضعف صنعت از کمبود زیرساخت‌ها و عدم شناخت مدیران بیمه‌ای، از ظرفیت فروش اینترتی بیمه نامه‌ها است.

وی اظهار کرد: شرکت‌های بیمه برای آن که بتوانند به مرم به صورت اینترنتی خدمات ازائه دهند و فروش بیمه نامه صورت گیرد، باید ضعف‌هایی که در این صنعت وجود دارد را اصلاح کنند تا بتوانند به صورت اینترنتی و در یک مراجعه بیمه نامه به فروش برسانند.

دبیرکل سابق سندیکای بیمه گران ایران در ادامه گفت: اگر بیمه مرکزی می‌خواهد ضریب نفوذ بیمه در کشور را توسط استارت آپ‌های بیمه‌ای افزایش دهد باید شرکت‌ها و سازمان‌هایی که خدمات IT به شرکت‌های بیمه‌ای ارائه می‌دهند را مورد حمایت قرار دهد که در رقابت آن‌ها کیفیت خدمات دهی افزایش و شرکت‌های بیمه‌ای از خدمات بهتری برخوردار باشند تا فروش اینترنتی در کشور افزایش یابد.

مدیرعامل سابق بیمه ما و آسیا مطرح کرد: اگر بهترین وضعیت هم در فروش اینترنتی بیمه نامه صورت گیرد، شامل همه‌ی محصولات صنعت بیمه نمی‌شود و باید بیمه نامه‌هایی که کمتر بفروش می‌رسند، معرفی و محصولات جدید‌تری ارائه شود.

علیپور یزدی خاطر نشان کرد: فروش اینترنتی بیمه نامه به کاهش هزینه‌ها و ارائه سریع محصولات کمک می‌کند و مشتری را ترغیب می‌کند که از طریق این استارت آپ‌ها بمه نامه خریداری کند.
 

گفتگو از سحر گلی زاده

 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
حرکت سریع «مبین‌وان» به سوی آینده/ برنامه ریزی برای سودآوری بیشتر

حرکت سریع «مبین‌وان» به سوی آینده/ برنامه ریزی برای سودآوری بیشتر

در مجمع سالیانه شرکت مبین وان کیش سود 100 ریالی تقسیم شد.
سود ۲۰۰ ریالی در جیبت سهامداران «سپ»

سود ۲۰۰ ریالی در جیبت سهامداران «سپ»

مجمع عمومی عادی سالیانه سهامداران شرکت «پرداخت الکترونیک سامان کیش» با حضور۹۰ درصد از سهامداران تشکیل شد.
سود ۷۰ تومانی برای سهامداران «واتی»

سود ۷۰ تومانی برای سهامداران «واتی»

مجمع عمومی عادی سالانه صاحبان سهام شرکت «گروه سرمایه‌گذاری آتیه دماوند» صبح روز گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا و طبق دستورالعمل سازمان بورس، به صورت آنلاین و با حضور مدیرعامل، هیئت مدیره و ۸۱/۲۹ سهامداران شرکت برگزار شد.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: