September 2020 23 / چهارشنبه ۰۲ مهر ۱۳۹۹
کد خبر: ۳۳۷۶۴۹
۱۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۵
0
گزارش یک موسسه تحقیقاتی نشان داد که بازار جهانی وسایل الکترونیکی که قابل پوشیدن هستند شاهد افزایش حضور مارک های چینی در سه ماهه دوم سال سال ۲۰۲۰ بوده است.

افزایش حضور مارک‌های چینی در بازار وسایل الکترونیکی در سال ۲۰۲۰

به گزارش پول نیوز به نقل از شینهوا، گزارش یک موسسه تحقیقاتی نشان داد که بازار جهانی وسایل الکترونیکی که قابل پوشیدن هستند شاهد افزایش حضور مارک های چینی در سه ماهه دوم سال سال 2020 بوده است.

 

بر اساس گزارش موسسه تحقیقات بازار جهانی موسوم به "شرکت بین المللی داده ها"، شرکت فناوری آمریکایی اپل، شرکت فناوری چینی هواوی و شیائومی طی سه ماهه دوم در رأس این بازار جهانی بودند.

 

صادرات محصولات هوشمند پوشیدنی هواوی با افزایش 58 درصدی به 10.9 میلیون واحد رسید که در مقایسه با سایر مارک ها بیشترین رشد سالانه را داشت. در حالی که محصولات شیائومی با رشد 13.5 درصدی به 10.1 میلیون رسیده است.

 

این محصولات الکترونیکی عمدتاً شامل هدفون و هندزفری، مچ بند و ساعت های هوشمند هستند. هدفون ها و هندزفری ها 60 درصد از کل این بازار را به خود اختصاص داده اند.

 

شرکت بین المللی داده ها که در سال 1964 تاسیس شد، یک ارائه دهنده جهانی اطلاعات بازار، خدمات مشاوره ای و رویدادهای فناوری اطلاعات، ارتباطات از راه دور و بازارهای فناوری مصرف کننده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
حرکت سریع «مبین‌وان» به سوی آینده/ برنامه ریزی برای سودآوری بیشتر

حرکت سریع «مبین‌وان» به سوی آینده/ برنامه ریزی برای سودآوری بیشتر

در مجمع سالیانه شرکت مبین وان کیش سود 100 ریالی تقسیم شد.
سود ۲۰۰ ریالی در جیبت سهامداران «سپ»

سود ۲۰۰ ریالی در جیبت سهامداران «سپ»

مجمع عمومی عادی سالیانه سهامداران شرکت «پرداخت الکترونیک سامان کیش» با حضور۹۰ درصد از سهامداران تشکیل شد.
سود ۷۰ تومانی برای سهامداران «واتی»

سود ۷۰ تومانی برای سهامداران «واتی»

مجمع عمومی عادی سالانه صاحبان سهام شرکت «گروه سرمایه‌گذاری آتیه دماوند» صبح روز گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا و طبق دستورالعمل سازمان بورس، به صورت آنلاین و با حضور مدیرعامل، هیئت مدیره و ۸۱/۲۹ سهامداران شرکت برگزار شد.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: