August 2020 12 / چهارشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۹
کد خبر: ۳۳۵۰۶۰
۰۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۷
0
بانک انصار به عنوان بانک پیشرو در ارائه خدمات نوین بانکی، برای اولین بار در بین بانک­های کشور از روبات هوشمند پاسخگو رونمایی کرد.

از روبات هوشمند پاسخگو بانک انصار رونمایی شد

 

به گزارش گروه بانک و بیمه پول نیوز  از ابتدای امسال روبات هوشمند پاسخگو«چت بات» با هدف حذف مکالمات تلفنی، تقویت مدیریت دانش سازمانی و کمک به سلامت مشتریان و پیشیگری از ابتلا آنان به ویروس کرونا، در اختیار مشتریان این بانک قرار گرفته است.

بانک انصار با ارائه این محصول، رسماً گامی بلند در جهت دیجیتالی شدن امور و نیل به اهداف بلندتر بانکی برداشته است. پرواضح است بکارگیری این محصول مزایای بیشماری دارد که از آن جمله می­توان به جلوگیری از اتلاف زمان و هزینه­ های مربوط به منابع انسانی برای پاسخگویی مستقیم به سوالات کاربران و همچنین افزایش سطح رضایتمندی کاربران اشاره کرد.

روبات هوشمند پاسخگو یا «چت ­بات» یک محصول نرم افزاری مبتنی بر هوش مصنوعی و پردازش زبان طبیعی (NLP) است که کاملا بومی بوده و برای پاسخگویی آنلاین و 24 ساعته به سوالات متداول کاربران و مشتریان کسب و کارهای مختلف، قابل استفاده است.

این محصول با یادگیری ماشینی از سوالات مشتریان به صورت خودکار ارتقا یافته و پایگاه قابل اتکا برای مشتریان کسب و کارهای مختلف خواهد شد.

کاربران می توانند از طریق آدرس اینترنتی زیر این خدمت را دریافت و سوالات خود را مطرح نمایند:

Https://www.AnsarBank.ir/FA/Public/ChatbotLogin.aspx

برای استفاده از روبات هوشمند نیاز است تا کاربران محترم اطلاعات خود را ( نام و نام خانوادگی، شماره تلفن همراه) وارد کرده تا روبات هوشمند برای احراز هویت اشخاص یک کد اعتبارسنجی به شماره موبایل آنان ارسال نماید. سپس کاربر می­­تواند با درج کد اعتبارسنجی به بخش پرسش از روبات دسترسی پیدا نماید.

در این وضعیت کاربر می­تواند تمامی سوالات خود را از روبات هوشمند بپرسد. هنگام نوشتن متن سوال توسط کاربر، لیست سوالات مربوطه به کاربر نمایش داده می­شود. کاربر هم می­تواند با انتخاب یکی از سوالات پاسخ خود را دریافت نماید. در خاتمه چنانچه سوال کاربر در میان سوالات پیشنهادی روبات نبود روبات با الگوریتم­های هوشمند خود به جستجو در پایگاه داده می­پردازد. اگر پاسخ سوال را بیابد جواب را برای کاربر نمایش می دهد و در غیر این صورت به کاربر اطلاع می دهد که قادر به پاسخگویی سوال مربوطه نیست. در فاز دوم تکمیل این سامانه این ربات برای پاسخگویی آنلاین به سوالاتی که پاسخی ندارد کاربر را به مرکز خدمات مشتریان بانک ارتباط داده و پس از پاسخگویی به ایشان این سوال به پایگاه داده این ربات اضافه می شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
حرکت سریع «مبین‌وان» به سوی آینده/ برنامه ریزی برای سودآوری بیشتر

حرکت سریع «مبین‌وان» به سوی آینده/ برنامه ریزی برای سودآوری بیشتر

در مجمع سالیانه شرکت مبین وان کیش سود 100 ریالی تقسیم شد.
سود ۲۰۰ ریالی در جیبت سهامداران «سپ»

سود ۲۰۰ ریالی در جیبت سهامداران «سپ»

مجمع عمومی عادی سالیانه سهامداران شرکت «پرداخت الکترونیک سامان کیش» با حضور۹۰ درصد از سهامداران تشکیل شد.
سود ۷۰ تومانی برای سهامداران «واتی»

سود ۷۰ تومانی برای سهامداران «واتی»

مجمع عمومی عادی سالانه صاحبان سهام شرکت «گروه سرمایه‌گذاری آتیه دماوند» صبح روز گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا و طبق دستورالعمل سازمان بورس، به صورت آنلاین و با حضور مدیرعامل، هیئت مدیره و ۸۱/۲۹ سهامداران شرکت برگزار شد.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: