May 2021 11 / سه‌شنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
کد خبر: ۳۳۳۲۲۱
۰۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۹
0
بانک ملی ایران در هفتمین جشنواره برند محبوب مصرف کنندگان، توانست رتبه نخست بانک محبوب را از آن خود کند.

«بانک ملی ایران»، برند محبوب مشتریان نظام بانکیبه گزارش گروه بانک و بیمه پول نیوز این جشنواره در سال جاری نیز انتخاب برند محبوب بانک ها را به مخاطبان خود واگذار کرد.

بانک ملی ایران که شعار «اعتماد می ماند» را سرلوحه اقدامات خود قرار داده است، بار دیگر نشان داد که فعالیت های خود را طوری پیاده سازی کرده که مورد اعتماد و رضایت مخاطبانش بوده است.

جشنواره برند محبوب به عنوان یک نظرسنجی گسترده و عمومی در زمینه محبوبیت برندها، بستری برای شناسایی برندهای محبوب مردمی را فراهم کرده است. هدف این جشنواره ارتقای جایگاه برند مبتنی بر رای و نظر مصرف کنندگان عنوان شده است.

اخذ آرای مردمی در این نظرسنجی از طریق شبکه اجتماعی اینستاگرام بود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
حرکت سریع «مبین‌وان» به سوی آینده/ برنامه ریزی برای سودآوری بیشتر

حرکت سریع «مبین‌وان» به سوی آینده/ برنامه ریزی برای سودآوری بیشتر

در مجمع سالیانه شرکت مبین وان کیش سود 100 ریالی تقسیم شد.
سود ۲۰۰ ریالی در جیبت سهامداران «سپ»

سود ۲۰۰ ریالی در جیبت سهامداران «سپ»

مجمع عمومی عادی سالیانه سهامداران شرکت «پرداخت الکترونیک سامان کیش» با حضور۹۰ درصد از سهامداران تشکیل شد.
سود ۷۰ تومانی برای سهامداران «واتی»

سود ۷۰ تومانی برای سهامداران «واتی»

مجمع عمومی عادی سالانه صاحبان سهام شرکت «گروه سرمایه‌گذاری آتیه دماوند» صبح روز گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا و طبق دستورالعمل سازمان بورس، به صورت آنلاین و با حضور مدیرعامل، هیئت مدیره و ۸۱/۲۹ سهامداران شرکت برگزار شد.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: