کد خبر: ۳۳۲۵۷۷
۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۷
0
دریافت خدمات تامین اجتماعی به صورت الکترونیکی وغیر حضوری باید برای جامعه هدف سازمان نهادینه وبه یک فرهنگ تبدیل شود.

دریافت خدمات غیر حضوری باید برای مردم نهادینه شود



به گزارش  گروه بانک و بیمه پول نیوز،  سهیلا ملکشاهی مدیرکل تامین اجتماعی استان ایلام گفت: خدمات تامین اجتماعی وتسهیلات ویژه این سازمان در راستای شهروند مداری وجلب رضایتمندی وتامین آسایش و آرامش مخاطبین سازمان تحقق می پذیرد.

 

وی افزود : در دوران شیوع کرونا یکی از رویکردهای مهم سازمان تامین اجتماعی توسعه خدمات الکترونیکی و ارائه تعهدات به صورت غیر حضوری برای جلوگیری از اشاعه وانتقال ویروس کرونا بود که استقبال خوبی از سوی مردم نیز در این خصوص صورت گرفت .

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
سود ۲۰۰ ریالی در جیبت سهامداران «سپ»

سود ۲۰۰ ریالی در جیبت سهامداران «سپ»

مجمع عمومی عادی سالیانه سهامداران شرکت «پرداخت الکترونیک سامان کیش» با حضور۹۰ درصد از سهامداران تشکیل شد.
سود ۷۰ تومانی برای سهامداران «واتی»

سود ۷۰ تومانی برای سهامداران «واتی»

مجمع عمومی عادی سالانه صاحبان سهام شرکت «گروه سرمایه‌گذاری آتیه دماوند» صبح روز گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا و طبق دستورالعمل سازمان بورس، به صورت آنلاین و با حضور مدیرعامل، هیئت مدیره و ۸۱/۲۹ سهامداران شرکت برگزار شد.
«ایران خودرو» و افزایش سرمایه ۲ هزار درصدی

«ایران خودرو» و افزایش سرمایه ۲ هزار درصدی

مجمع عمومی فوق‌العاده صاحبان سهام، به افزایش سرمایه ثبت شده ایران‌خودرو رای مثبت داد.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: