کد خبر: ۳۳۱۱۳۴
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۹
0
سرپرست مدیریت تحویل و لجستیک ایران خودرو گفت: گروه صنعتی ایران خودرو در راستای ارایه خدمات مطلوب به مشتریان سعی کرده خودروهای آماده تحویل را در زمان مقرر به مشتریان تحویل دهد.

به گزارش پول نیوز، ناصر غریب نواز ضمن تشریح فرآیند تحویل خودرو پس از فاکتور خاطرنشان کرد: تمامی فرآیندهای حمل تا تحویل خودرو در نمایندگی‌ها طبق استاندارد و شاخص‌های مشخص انجام و به صورت مستمر پایش می شود و تحویل خودرو از طریق نمایندگی به مشتریان بدون پلاک تخلف تلقی شده و در صورت مشاهده به کمیسیون اعطاء و لغو معرفی می شوند.

وی ادامه داد: هیچ نمایندگی حق دپو خودروی مشتری را قطعا ندارد و  هرگونه نگهداری خودرو در نمایندگی و سایر پارکینگ‌ها مورد تایید نیست.

غریب نواز اضافه کرد: خروج خودرو از ایران‌خودرو بعد از طی مراحل اداری و صدور اسناد میسر است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
سود ۲۰۰ ریالی در جیبت سهامداران «سپ»

سود ۲۰۰ ریالی در جیبت سهامداران «سپ»

مجمع عمومی عادی سالیانه سهامداران شرکت «پرداخت الکترونیک سامان کیش» با حضور۹۰ درصد از سهامداران تشکیل شد.
سود ۷۰ تومانی برای سهامداران «واتی»

سود ۷۰ تومانی برای سهامداران «واتی»

مجمع عمومی عادی سالانه صاحبان سهام شرکت «گروه سرمایه‌گذاری آتیه دماوند» صبح روز گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا و طبق دستورالعمل سازمان بورس، به صورت آنلاین و با حضور مدیرعامل، هیئت مدیره و ۸۱/۲۹ سهامداران شرکت برگزار شد.
«ایران خودرو» و افزایش سرمایه ۲ هزار درصدی

«ایران خودرو» و افزایش سرمایه ۲ هزار درصدی

مجمع عمومی فوق‌العاده صاحبان سهام، به افزایش سرمایه ثبت شده ایران‌خودرو رای مثبت داد.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: