کد خبر: ۳۲۸۸۰۶
۲۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۲
0
بر اساس مصوبات کمیته بحران شرکت بیمه دی، راهکارهایی به منظور حمایت از شبکه فروش و مشتریان شرکت، تصویب و جهت اجرا ابلاغ شده است.

ارائه تسهیلات به نمایندگان و مشتریان شرکت بیمه دی ویژه بحران کرونا

 

به گزارش گروه بانک و بیمه پول نیوز، کمیته کووید ۱۹ شرکت بیمه دی طی مصوبه ای موارد زیر را مقرر و به واحدهای ذیربط ابلاغ کرد:

۱- در راستای حمایت از شبکه فروش و مشتریان، مهلت سررسید بدهی اقساط بیمه نامه ها به مدت حداقل ۳۱ روز تا زمان صدور ابلاغیه مجدد افزایش یابد.

۲- به منظور حمایت از معیشت و کسب و کار نمایندگان به میزان ۲ برابر میانگین کارمزد ماهانه دریافتی نمایندگان در سال گذشته با نظر مدیر امور نمایندگان و کارگزاران در قالب علی الحساب کارمزد اختصاص داده شد.

۳- کمیته همچنان بر صدور آنلاین بیمه نامه ها و پرداخت الکترونیکی خسارت ها که از ابتدای شروع بحران اجرایی شده است، تأکید نمود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
سود ۲۰۰ ریالی در جیبت سهامداران «سپ»

سود ۲۰۰ ریالی در جیبت سهامداران «سپ»

مجمع عمومی عادی سالیانه سهامداران شرکت «پرداخت الکترونیک سامان کیش» با حضور۹۰ درصد از سهامداران تشکیل شد.
سود ۷۰ تومانی برای سهامداران «واتی»

سود ۷۰ تومانی برای سهامداران «واتی»

مجمع عمومی عادی سالانه صاحبان سهام شرکت «گروه سرمایه‌گذاری آتیه دماوند» صبح روز گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا و طبق دستورالعمل سازمان بورس، به صورت آنلاین و با حضور مدیرعامل، هیئت مدیره و ۸۱/۲۹ سهامداران شرکت برگزار شد.
«ایران خودرو» و افزایش سرمایه ۲ هزار درصدی

«ایران خودرو» و افزایش سرمایه ۲ هزار درصدی

مجمع عمومی فوق‌العاده صاحبان سهام، به افزایش سرمایه ثبت شده ایران‌خودرو رای مثبت داد.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: