کد خبر: ۳۲۷۱۷۲
۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۱
0
سازمان بورس به ۱۰ شرکتی که در این حوزه خدمات‌رسانی برخط دارند پیام داد که از این پس ارسال هر پیام به مشتریان درباره مشکلات سامانه معاملات باید با ارایه مدرک مستند باشد و در صورت اجرا نکردن با آنها برخورد قضایی خواهد داشت.

 

به گزارش پول نیوز، حامد سنجری، سرپرست مرکز نظارت بر امنیت اطلاعات بازار سرمایه سازمان بورس و اوراق بهادار طی نامه‌ای خطاب به ۱۰ شرکت خدمات رسان آنلاین (OMS) و رونوشت آن به معاونین اجرایی و حقوقی سازمان بورس، مدیران فناوری، نظارت بر بورس ها، نظارت بر کارگزاران و مدیریت فناوری بورس تهران اعلام کرد از دیروز ۲۴ اسفند ارسال هر پیامی در سامانه های برخط مبنی بر انتساب مشکلات فنی و یا کندی سامانه معاملات باید با ارایه مدرک مستند و مستدل باشد.

براین اساس، باید ارسال هر پیامی به ۱۰۸ شرکت کارگزاری و همچنین سهامداران با ارایه مدرک مستند باشد و در غیر این صورت ضمن تشکیل پرونده تخلفاتی از طریق مراجع قضایی پیگیری خواهد شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
سود ۲۰۰ ریالی در جیبت سهامداران «سپ»

سود ۲۰۰ ریالی در جیبت سهامداران «سپ»

مجمع عمومی عادی سالیانه سهامداران شرکت «پرداخت الکترونیک سامان کیش» با حضور۹۰ درصد از سهامداران تشکیل شد.
سود ۷۰ تومانی برای سهامداران «واتی»

سود ۷۰ تومانی برای سهامداران «واتی»

مجمع عمومی عادی سالانه صاحبان سهام شرکت «گروه سرمایه‌گذاری آتیه دماوند» صبح روز گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا و طبق دستورالعمل سازمان بورس، به صورت آنلاین و با حضور مدیرعامل، هیئت مدیره و ۸۱/۲۹ سهامداران شرکت برگزار شد.
«ایران خودرو» و افزایش سرمایه ۲ هزار درصدی

«ایران خودرو» و افزایش سرمایه ۲ هزار درصدی

مجمع عمومی فوق‌العاده صاحبان سهام، به افزایش سرمایه ثبت شده ایران‌خودرو رای مثبت داد.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: