کد خبر: ۳۲۶۷۹۳
۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۹
0
با شیوع کرونا و افزایش تقاضا برای خرید غیرحضوری، قیمت برخی کالاها از جمله مرغ در فروشگاه‌های مجازی و فیزیکی متفاوت شد.

تفاوت قیمت مرغ در فروشگاه های مجازی و حضوری

 

به گزارش پول نیوز، درحالی که تولید و عرضه مرغ در روزهای اخیر به شدت بالا است و شرکت پشتیبانی امور دام به منظور حمایت از تولید کنندگان، خرید حمایتی این محصول به قیمت مصوب و بالاتر از نرخ بازار را آغاز کرده است، این محصول به قیمت های بالایی در فروشگاه هایی مجازی به فروش می رسد.

از نکات جالب توجه آن است که با وجود فروش مرغ در بازار آنلاین و فروشگاه های فضای مجازی با قیمت بالاتر، این محصولات به سرعت خریداری و موجودی آنها به اتمام میرسد. 

بنابراین گزارش، به دلیل شیوع بیماری کرونا و توصیه به مردم برای حضور در منزل، کسب و کار فروشگاههای مجازی در کشور به شدت رونق گرفته اما ظرفیت خدمت رسانی آنها به مردم محدود است و پاسخگوی تقاضای موجود نیست.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
سود ۲۰۰ ریالی در جیبت سهامداران «سپ»

سود ۲۰۰ ریالی در جیبت سهامداران «سپ»

مجمع عمومی عادی سالیانه سهامداران شرکت «پرداخت الکترونیک سامان کیش» با حضور۹۰ درصد از سهامداران تشکیل شد.
سود ۷۰ تومانی برای سهامداران «واتی»

سود ۷۰ تومانی برای سهامداران «واتی»

مجمع عمومی عادی سالانه صاحبان سهام شرکت «گروه سرمایه‌گذاری آتیه دماوند» صبح روز گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا و طبق دستورالعمل سازمان بورس، به صورت آنلاین و با حضور مدیرعامل، هیئت مدیره و ۸۱/۲۹ سهامداران شرکت برگزار شد.
«ایران خودرو» و افزایش سرمایه ۲ هزار درصدی

«ایران خودرو» و افزایش سرمایه ۲ هزار درصدی

مجمع عمومی فوق‌العاده صاحبان سهام، به افزایش سرمایه ثبت شده ایران‌خودرو رای مثبت داد.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: