April 2020 05 / يکشنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۹
کد خبر: ۳۲۴۸۸۰
۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۹
0
پول نیوز - فتاح از نرخ پیشنهادی دولت برای تعیین عوارض عبور از قطعه یک آزادراه تهران-شمال خبر داد.

به گزارش پول نیوز، سید پرویز فتاح درباره نرخ گذاری عوارض آزادراه تهران-شمال گفت: مدیریت نرخ گذاری عوارض طبق قانون با دولت و وزارت راه و شهرسازی است و ما هم تابع آن هستیم.

وی افزود: ما مدعی آن هستیم که در آزادراه تهران-شمال سرمایه گذاری کرده‌ایم و قرارداد داریم و باید با همان تشریفات قانونی، این سرمایه گذاری به بنیاد مستضعفان برگردد.

رئیس بنیاد مستضعفان ادامه داد: اگر نرخ را کم بگذارند، ما به جای ۱۰ سال، باید ۱۵ سال در آزادراه خیمه بزنیم حداقل باید ۱۰ سال از آزادراه بهره برداری کنیم تا اصل پولمان برگردد و سپس محور را به وزارت راه و شهرسازی تحویل می‌دهیم.

فتاح تصریح کرد: درباره نرخ عوارض آزادراه از بنیاد هم نظرخواهی کرده‌اند اما نرخ گذاری مصوبه دولت است.

به گفته فتاح، رئیس جمهور شخصاً در خصوص عوارض آزادراه تهران-شمال نظر دارند و پیشنهاد منطقی داد که اگر از مسیر قدیم تهران-چالوس تردد شود چه میزان بنزین مصرف می‌شود و اگر ترددها به آزادراه منتقل شود، چه میزان بنزین مصرف می‌شود؛ سپس این مابه التفاوت در صرفه جویی مصرف سوخت را به صورت ریالی محاسبه کنید و معیار نرخ عوارض باشد.

امروز (چهارشنبه ۲۳ بهمن ۹۸) با حضور وزیر راه و شهرسازی و رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی قطعه یک آزادراه تهران-شمال به صورت آزمایشی افتتاح می‌شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
«ایران خودرو» و افزایش سرمایه ۲ هزار درصدی

«ایران خودرو» و افزایش سرمایه ۲ هزار درصدی

مجمع عمومی فوق‌العاده صاحبان سهام، به افزایش سرمایه ثبت شده ایران‌خودرو رای مثبت داد.
سود ۵۰ تومانی برای سهامداران «وسپه»

سود ۵۰ تومانی برای سهامداران «وسپه»

۵ اسفند، مجمع عمومی صاحبان سهام شرکت سرمایه‌گذاری سپه با حضور مدیرعامل و بیش از ۸۰ درصد سهامداران در مجموعه فرهنگی ورزشی تلاش برگزار شد.
سود 93 تومانی در جیب سهامداران «شیران»

سود 93 تومانی در جیب سهامداران «شیران»

پول نیوز - مجمع عمومی سالانه عادی شرکت «سرمایه گذاری صنایع شیمیایی ایران» در هتل پارسیان آزادی برگزار شد.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
2 واکسن کرونا در مرحله آخر تست انسانی
دو نمونه از واکسن ویروس کرونا که محققان توسعه داده‌اند، وارد مرحله آزمایشات انسانی می‌شوند، اما ۶۰ واکسن دیگری که دیگر محققان توسعه داده‌اند، فعلا در مرحله پیش‌بالینی قرار خواهند داشت.