کد خبر: ۳۲۴۸۰۰
۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۸
0
پول نیوز - در راستای گسترش خدمات بانکداری الکترونیک، بهبود کیفیت و افزایش سطح رضایت مشتریان، در بازه زمانی 92 تا دی ماه 98، تعداد مشتریان فعال سامانه موبایل بانک رفاه بیش از 650 درصد رشد کرد.

تعداد مشتریان فعال موبایل بانک رفاه بیش از 650 درصد رشد کرد

 

به گزارش گروه بانک و بیمه پول نیوز، افزایش سطح رضایت مشتریان، گسترش خدمات الکترونیک و بهبود کیفیت آن جزء برنامه های مهم بانک است که رشد بیش از650 درصدی تعداد مشتریان فعال سامانه موبایل بانک در سال های اخیر حاصل برنامه ریزی و پیگیری های جدی در این حوزه است.

افزایش دو برابری تعداد مشتریان فعال سامانه بانکداری اینترنتی بانک (بیش از 111 درصد رشد)، رشد بیش از 54 درصدی تعداد دستگاه های خودپرداز و رشد بیش از 97 درصدی تعداد کارت های صادره از جمله فعالیت های فناوری اطلاعات است.


همچنین سامانه های پرداخت آنلاین نسخ الکترونیکی پزشکان، تسویه با داروخانه ها و بیمارستان های طرف قرارداد تأمین اجتماعی، بورس کالا و معاملات آنلاین سهام و ایفای مسئولیت بانک در توسعه فناوری سبز و توسعه زیر ساخت، حفظ، دسترس پذیری و پایداری خدمات و ارتقای امنیت از دیگر خدمات قابل توجه بانک رفاه در این حوزه است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
حرکت سریع «مبین‌وان» به سوی آینده/ برنامه ریزی برای سودآوری بیشتر

حرکت سریع «مبین‌وان» به سوی آینده/ برنامه ریزی برای سودآوری بیشتر

در مجمع سالیانه شرکت مبین وان کیش سود 100 ریالی تقسیم شد.
سود ۲۰۰ ریالی در جیبت سهامداران «سپ»

سود ۲۰۰ ریالی در جیبت سهامداران «سپ»

مجمع عمومی عادی سالیانه سهامداران شرکت «پرداخت الکترونیک سامان کیش» با حضور۹۰ درصد از سهامداران تشکیل شد.
سود ۷۰ تومانی برای سهامداران «واتی»

سود ۷۰ تومانی برای سهامداران «واتی»

مجمع عمومی عادی سالانه صاحبان سهام شرکت «گروه سرمایه‌گذاری آتیه دماوند» صبح روز گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا و طبق دستورالعمل سازمان بورس، به صورت آنلاین و با حضور مدیرعامل، هیئت مدیره و ۸۱/۲۹ سهامداران شرکت برگزار شد.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: