February 2021 25 / پنجشنبه ۰۷ اسفند ۱۳۹۹
کد خبر: ۳۲۴۶۴۱
۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۲
0
پول نیوز - واحد امور مشتریان بیمه معلم با هدف سنجش رضایت مشتریان، مشاوره، خرید، راهنمایی پرداخت خسارت، پیگیری شکایات، انتقادات و پیشنهادات و توسعه خدمات آنلاین افتتاح گردید.

واحد امور مشتریان بیمه معلم افتتاح شدبه گزارش گروه بانک و بیمه پول نیوز، با تصویب هیئت مدیره و در راستای افزایش رضایت مشتریان و کیفیت خدمات، واحد امورمشتریان راه‌اندازی شد و با حضور مدیرعامل بیمه معلم رسما افتتاح گردید.

براین اساس در ابتدا، به منظور تسهیل دسترسی مشتریان، نرم‌افزار نوین مرکز تماس راه‌اندازی گردید. همچنین نظرسنجی از مشتریان به صورت روزانه درحال انجام است، که نتیجه این اقدامات نشان‌دهنده کسب رضایت بیش از 80 درصدی مشتریان شرکت در سال جاری می‌باشد.

این گزارش می‌افزاید: طبق برنامه‌ریزی صورت‌گرفته، رونمایی از باشگاه مشتریان با ساختار جدید، انجام بازاریابی دیجیتال و فروش آنلاین از برنامه‌های سال آتی این واحد می‌باشد و تمامی فرایندها در بستر نرم افزار Microsoft CRM اجرایی خواهد شد.

واحد امورمشتریان، حلقه ارتباطی شرکت با مشتریان است... و انتظار می‌رود با افتتاح این واحد، ارتباط بهینه با سایر واحدهای سازمانی ایجاد شده و گامی در جهت افزایش کیفیت خدمات، رضایت مشتریان و در نهایت، وفاداری مشتریان باشد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
حرکت سریع «مبین‌وان» به سوی آینده/ برنامه ریزی برای سودآوری بیشتر

حرکت سریع «مبین‌وان» به سوی آینده/ برنامه ریزی برای سودآوری بیشتر

در مجمع سالیانه شرکت مبین وان کیش سود 100 ریالی تقسیم شد.
سود ۲۰۰ ریالی در جیبت سهامداران «سپ»

سود ۲۰۰ ریالی در جیبت سهامداران «سپ»

مجمع عمومی عادی سالیانه سهامداران شرکت «پرداخت الکترونیک سامان کیش» با حضور۹۰ درصد از سهامداران تشکیل شد.
سود ۷۰ تومانی برای سهامداران «واتی»

سود ۷۰ تومانی برای سهامداران «واتی»

مجمع عمومی عادی سالانه صاحبان سهام شرکت «گروه سرمایه‌گذاری آتیه دماوند» صبح روز گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا و طبق دستورالعمل سازمان بورس، به صورت آنلاین و با حضور مدیرعامل، هیئت مدیره و ۸۱/۲۹ سهامداران شرکت برگزار شد.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: