August 2020 04 / سه‌شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۹
کد خبر: ۳۲۱۸۷۴
۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۶
0
پول نیوز - مديرعامل بانك صنعت و معدن گفت : بانكداری ديجيتال ابزار رسيدن به هدف مشتری محوری است ؛ ما بايد به سمت و سويی برويم كه فراتر از انتظار مشتريان به آنها خدمات بدهيم .

بانكداري ديجيتال، یکی از ابزارهای تحقق مشتري محوريبه گزارش گروه بانک و بیمه پول نیوز، حسين مهری  كه در نشستي با عنوان تحول ديجيتال در بانك صنعت و معدن ، با حضور مديران و كارشناسان اجراي پروژه بانكداري ديجيتال در اين بانك سخن مي گفت افزود: با توجه به تحولات عظيمي كه در حوزه فناوري در جهان در جريان است و همچنين شكل گيري نيازهاي پيچيده مشتريان شبكه بانكي،گذر از مدل بانكداري سنتي به بانكداري ديجيتال يك امر گريزناپذير است.


مهري عنوان داشت: از لحاظ وجود اطلاعات و زيرساخت هاي لازم اقدامات خوبي در كشور به انجام رسيده و لازم است با برقراري ارتباط بين سيستم هاي اطلاعاتي در سازمانهاي مختلف و ايجاد امكان دستيابي بانك ها به اين اطلاعات، زمينه تجزيه و تحليل رفتار مشتريان و طراحي خدمات نوين بانكي در بستر بانكداري ديجيتال فراهم شود.


مديرعامل بانك صنعت و معدن بيان داشت: در اقتصاد هوشمند، از مشتري مداري به سمت مشتري محوري حركت مي كنيم بطوريكه مشتري، محور تمامي فعاليت هاي بانك مي شود و همه فرآيندها و خدمات در بانك بر اساس خواست و نياز مشتري تعريف مي گردد.


اين مدير ارشد بانكي تصريح كرد: در بانكداري ديجيتال موضوع پيش بيني نياز و شناسايي ترجيحات مشتريان مطرح مي شود بنابراين لازم است با استفاده از نوآوري، فرهنگ سازي و بهره مندي از تكنولوژيهاي روز و با تكيه بر توانمندي تمامي كاركنان سازمان در تحقق اين پروژه مهم كوشا باشيم.


مهري با اشاره به اجراي موفقيت آميز مانور ارائه خدمات از طریق مرکز داده پشتیبان و قدرداني از همكاران دست اندر كار اين مانور تأكيد كرد: تسريع در اجراي پروژه بانكداري ديجيتال براي بانك صنعت و معدن كه همواره در رويايي با تحولات آمادگي كامل داشته و در ارائه خدمات بانكي نوين پيشرو بوده است، يك ضرورت است.


منصور يوسفي نيا معاون فناوري و اطلاعات بانك صنعت و معدن نيز در اين جلسه اظهار داشت: از ابتداي سال جاري، دفتر مديريت بانكداري ديجيتال در اين بانك تشكيل شد و تعريف پروژه براي اجراي بانكداري ديجيتال صورت گرفت.


وي گفت: نمونه اي از منشور پروژه ياد شده ارائه گرديد كه هم اكنون در مرحله تأييد قرار دارد و بر اساس موارد مشخص شده بودجه لازم پيش بيني و در نظر گرفته شده است.


مهندس يوسفي نيا افزود: به دليل ماهيت پر ريسك فعاليت اين بانك، كار با تيمي از افراد متخصص كه داراي سابقه اجرايي مشابه در چند كشور حوزه خليج فارس هستند آغاز شده و با جديت دنبال مي شود.


وي خاطر نشان كرد: آموزش هاي لازم در خصوص تحقق تحول ديجيتال از رأس هرم مديريتي اين بانك شروع شده و طبق برنامه ريزيهاي انجام شده آموزش هاي متناوب در اين زمينه براي كارشناسان و مديران سطوح مياني و اجرايي بانك نيز برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
حرکت سریع «مبین‌وان» به سوی آینده/ برنامه ریزی برای سودآوری بیشتر

حرکت سریع «مبین‌وان» به سوی آینده/ برنامه ریزی برای سودآوری بیشتر

در مجمع سالیانه شرکت مبین وان کیش سود 100 ریالی تقسیم شد.
سود ۲۰۰ ریالی در جیبت سهامداران «سپ»

سود ۲۰۰ ریالی در جیبت سهامداران «سپ»

مجمع عمومی عادی سالیانه سهامداران شرکت «پرداخت الکترونیک سامان کیش» با حضور۹۰ درصد از سهامداران تشکیل شد.
سود ۷۰ تومانی برای سهامداران «واتی»

سود ۷۰ تومانی برای سهامداران «واتی»

مجمع عمومی عادی سالانه صاحبان سهام شرکت «گروه سرمایه‌گذاری آتیه دماوند» صبح روز گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا و طبق دستورالعمل سازمان بورس، به صورت آنلاین و با حضور مدیرعامل، هیئت مدیره و ۸۱/۲۹ سهامداران شرکت برگزار شد.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: