February 2020 20 / پنجشنبه ۰۱ اسفند ۱۳۹۸
کد خبر: ۳۲۱۸۳۷
۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۳
0
پول نیوز - مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس گفت: منطقه آزاد ارس ظرفیت های بالایی برای برندینگ در حوزه بین الملل دارد.
به گزارش پول نیوز، محسن نریمان در نشست تخصصی بررسی برنامه راهبردی توسعه برند ارس، گفت: طرح برندینگ ارس بر اساس برنامه راهبردی توسعه برند منطقه آزاد ارس از مهرماه سال ۹۷ در بخش تحقیقاتی آغاز شده است و هم اینک در حال ورود به مرحله عملیاتی هستیم.

نریمان تصریح کرد: اشاره به نام ارس باید منتهی به ایجاد ذهنیت های مناسب در ذهن مخاطبان شود و تلاش برای برندینگ ارس با این هدف دنبال می شود.

وی خاطرنشان کرد: تولیدات منطقه آزاد ارس نیز باید بر اساس این طرح برندینگ به بازارهای جهانی عرضه شود تا شاهد استقبال بیشتر از محصولات تولیدی این منطقه باشیم.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس تاکید کرد: منطقه آزاد ارس با عضویت در سازمان جهانی گردشگری و شبکه جهانی جوامع ایمن در کنار تلاش برای عضویت در شبکه جهانی شهرهای سالم و ثبت ژئوپارک ارس در یونسکو، ظرفیت بالایی برای بین المللی شدن دارد.

نشست تخصصی بررسی برنامه راهبردی توسعه برند ارس با حضور محمدرضا رستمی معاون، فرهنگی، گردشگری و صنایع خلاق دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس، هانی صباغان، مدیر آموزش، سلامت و ورزش و دبیر قطب غذا و داروی مناطق آزاد کشور، اعضای هیات مدیره، معاونین و مدیران سازمان منطقه آزاد ارس در سالن اجلاس سازمان برگزار شد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
سود ۵۵ ریالی هدیه بیسکویت مادر

سود ۵۵ ریالی هدیه بیسکویت مادر

پول نیوز - مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت ویتانا امروز ۲۶ بهمن ماه امروز صبح با حضور ۸۳.۹ درصد سهامداران تشکیل شد.
افزایش سرمایه 74 درصدی «شیران»

افزایش سرمایه 74 درصدی «شیران»

پول نیوز - امروز سه شنبه مجمع عمومی شرکت «سرمایه گذاری صنایع شیمیایی ایران» در خصوص افزایش سرمایه برگزار شد.
«قاروم» و 215 درصد افزایش سرمایه

«قاروم» و 215 درصد افزایش سرمایه

پول نیوز - هیات مدیره «شرکت قند ارومیه» پیشنهاد افزایش سرمایه ۳۶۸ میلیارد و ۴۰۸ میلیون ریالی را به مجمع عمومی فوق‌العاده این شرکت ارائه کرد.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: