کد خبر: ۳۲۰۸۰۱
۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۱
0
پول نیوز - همایش سراسری نمایندگان شرکت بیمه دی با حضور عضو هیات عامل و معاون نظارت بیمه مرکزی، دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران، مدیرکل حوزه ریاست بیمه مرکزی، مدير كل نظارت بر شبکه خدمات بیمه ای بیمه مرکزی، مدیرعامل، معاونین، مدیران و شبکه فروش شرکت بیمه دی برگزار شد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول نیوز، محمدرضا کشاورز مدیرعامل شرکت بیمه دی با اشاره به اینکه مهم ترین کانال فروش هر شرکت بیمه ای، نمایندگان و کارگزاران آن هستند افزود: هدف از برگزاری این همایش قدردانی از زحمات شبکه فروش در توسعه اهداف شرکت است. نیروی جوان و کارآمد شرکت بیمه دی یکی از بازوهای اصلی شرکت برای نیل به چشم اندازهای پیش بینی شده خواهد بود.


وی اظهار کرد: به لطف خدای متعال و زحمات شما عزیزان ما در مجموعه بیمه دی در سال 97 توانستیم به لحاظ سهم از بازار بیمه ای کشور، در جایگاه سوم قرار بگیریم. شرکت بیمه دی جزو معدود شرکت هایی است که کارمزد نمایندگان خود را هر 10 روز یک بار پرداخت می کند چرا که معتقدیم این فرآیند می تواند در تشویق نمایندگان فعال و انگیزه یابی آنان تأثیر مطلوب داشته باشد.

 

همایش سراسری نمایندگان برتر و کارگزاران شرکت بیمه دی برگزار شد



مدیرعامل بیمه دی گفت: در سال گذشته شرکت بیمه دی چهارمین شرکت سودآور صنعت بوده است. همه این نتایج مطلوب بر اساس برنامه ریزی و دور اندیشی محقق شده است. چشم انداز 1400 بیمه دی رسیدن به «پدیده محبوب مشتریان» و تبدیل شدن به «پر بازده ترین شرکت بیمه ای» است. سال گذشته بیمه دی توانست با دریافت تأییدیه کفایت ذخایر از بیمه مرکزی مجمع خود را برگزار نموده و بعد از چند سال تلاش بی وقفه بین سهامداران شرکت سود تقسیم نماید.


کشاورز اذعان کرد: شرکت با سیاست گذاری های جدید از جمله توسعه کمی و کیفی شبکه فروش سعی بر ادامه روند رو به رشد خود دارد. در بحث آموزش نمایندگان نیز با نظر مدیران استان کلاس های متعددی برای ارتقای دانش فنی همکاران برگزار شده است.


وی با اشاره به کلیدواژه «خستگی ناپذیری»، رشد و توسعه هر چه بیشتر را در گرو توجه به این واژه دانست و بیان کرد: مرکز ارتباط با مشتریان بیمه دی که اسفند ماه سال گذشته به بهره برداری رسید هم اکنون با میانگین پاسخگویی به بیش از 1000 تماس در روز توانسته است گام ارزشمندی در جهت کسب رضایتمندی مشتریان بردارد و تصویری مطلوب از برند بیمه دی در ذهن مخاطب ایجاد نماید که این مهم می تواند تأثیر به سزایی در روند بازاریابی شبکه فروش داشته باشد.


در پایان این همایش در 13 شاخص با اهدای لوح و جوایز از نمایندگان و کارگزاران برگزیده، تقدیر شد.

برچسب ها: بیمه دی ، بیمه
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
حرکت سریع «مبین‌وان» به سوی آینده/ برنامه ریزی برای سودآوری بیشتر

حرکت سریع «مبین‌وان» به سوی آینده/ برنامه ریزی برای سودآوری بیشتر

در مجمع سالیانه شرکت مبین وان کیش سود 100 ریالی تقسیم شد.
سود ۲۰۰ ریالی در جیبت سهامداران «سپ»

سود ۲۰۰ ریالی در جیبت سهامداران «سپ»

مجمع عمومی عادی سالیانه سهامداران شرکت «پرداخت الکترونیک سامان کیش» با حضور۹۰ درصد از سهامداران تشکیل شد.
سود ۷۰ تومانی برای سهامداران «واتی»

سود ۷۰ تومانی برای سهامداران «واتی»

مجمع عمومی عادی سالانه صاحبان سهام شرکت «گروه سرمایه‌گذاری آتیه دماوند» صبح روز گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا و طبق دستورالعمل سازمان بورس، به صورت آنلاین و با حضور مدیرعامل، هیئت مدیره و ۸۱/۲۹ سهامداران شرکت برگزار شد.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: