کد خبر: ۳۲۰۶۷
۲۳ دی ۱۳۸۹ - ۰۸:۰۵
0
وي تصريح كرد: نمايندگي‌هاي خدمات پس از فروش پس از اين بايد به فكر بازاريابي براي جذب خودروهاي فاقد گارانتي به سيستم خدمات پس از فروش باشند كه ارائه كارت نارنجي خدمات پس از فروش حركتي در اين جهت بوده است.
به گزارش ايسنا، حسن عموزاده - مديرعامل شركت سايپا يدك، امروز در مراسم معرفي كارت نارنجي خدمات پس از فروش اين شركت افزود: به عنوان مثال در اين طرح خودروهايي مانند ماكسيما با خودروهاي در سطح بالاتري همچون قشقايي تعويض خواهند شد كه اين موضوع نيز به نوبه خود موجب افزايش درآمد نمايندگي‌هاي پس از فروش خواهد شد.

او با بيان اين‌كه 54 درصد سود ناشي از هر خودرو مربوط به حوزه خدمات پس از فروش آن است، افزود: از 100 درصد سود چرخه توليد تا از رده خارج شدن يك خودرو، 46 درصد آن در حوزه توليد و فروش بوده و 54 درصد مربوط به خدمات پس از فروش خودرو است.

وي ادامه داد: تعداد پذيرش خودروهاي تحت گارانتي در سيستم خدمات پس از فروش ماهانه حدود 200 هزار نفر است كه با اجراي طرح كارت خدمات نارنجي حدود 500 هزار نفر خارج از دوره گارانتي به اين تعداد اضافه خواهد شد.

وي افزود: امسال تمام هزينه‌ طرح بازديد قبل از سفر نوروزي خودروها در طرح كارت نارنجي ادغام شد تا خدمات به شكل منسجم‌تري ارائه شود.

عموزاده با بيان اين‌كه با برنامه‌ريزي انجام شده دوره گارانتي برخي خودروهاي گروه سايپا به سه سال افزايش خواهد يافت، خاطرنشان كرد: سالي هشت ميليارد تومان در سطح كشور بابت بازديدهاي رايگان فصلي مانند فصل تابستان هزينه مي‌شد، بدون آن‌كه ريالي براي سايپا و سيستم نمايندگي‌ها درآمد داشته باشد؛ بنابراين در سال جاري اين طرح در دل كارت نارنجي ادغام شد.

وي ادامه داد: به دليل افزايش كيفيت خودروها، سال به سال ميزان مراجعه مشتريان به نمايندگي خدمات پس از فروش كاهش خواهد يافت، بنابراين با تمركز فعاليت‌ها در حوزه گارانتي، درآمد نمايندگي‌ها نيز كاهش مي‌يابد.

به گفته عموزاده، در حال حاضر بخش قابل توجهي از مشتريان پس از پايان دوره گارانتي ديگر به نمايندگي‌هاي خدمات پس از فروش خودروسازان مراجعه نمي‌كنند، زيرا مسير فعاليت‌ها در اين جهت نبوده است.

او با بيان اين‌كه از حدود دو سال قبل حركت جديدي در گروه سايپا براي گسترش فعاليت در حوزه خدمات پس از فروش خودروها آغاز شده است، خاطرنشان كرد: تيبا كارت نارنجي كه در مشهد با خودرو تيبا عرضه شد نيز حركتي در راستاي اين هدف بود.

وي تصريح كرد: نمايندگي‌هاي خدمات پس از فروش پس از اين بايد به فكر بازاريابي براي جذب خودروهاي فاقد گارانتي به سيستم خدمات پس از فروش باشند كه ارائه كارت نارنجي خدمات پس از فروش حركتي در اين جهت بوده است.

* * با كارت نارنجي هزينه مشتريان كاهش مي‌يابد

به گزارش ايسنا، احمد كرفي - مديرعامل امداد خودرو سايپا، نيز در مراسم معرفي كارت نارنجي خدمات پس از فروش سايپا با بيان اين كه با استفاده از كارت نارنجي خدمات پس از فروش، هزينه مشتريان در سيستم خدمات پس از فروش به ميزان قابل توجهي كاهش خواهد يافت، افزود: با پيش‌بيني انجام شده در طرح نوروزي امسال500 هزار نفر از رانندگان خودروهاي توليدي سايپا كه در دوره گارانتي به سر نمي‌برند، از خدمات كارت نارنجي استفاده خواهند كرد.

وي ادامه داد: كارت نارنجي خدمات پس از فروش جهت استفاده از ظرفيت‌هاي خالي امداد خودروي سايپا طراحي شده است.

وي افزود: هر ساله خدمات مختلفي به صورت رايگان به دارندگان خودروهاي سايپا ارائه مي‌شد كه امسال همه اين خدمات در قالب كارت نارنجي تجميع شده است.

كرفي با بيان اين‌كه دارندگان كارت نارنجي مي‌توانند از تمام خدمات پس از فروش گروه خودروسازي سايپا استفاده كنند، خاطرنشان كرد:‌ با استفاده از اين كارت هزينه مشتريان نيز به ميزان قابل توجهي كاهش خواهد يافت.

به گفته وي استفاده از روش‌هاي نوين بازاريابي در حوزه خدمات پس از فروش از جمله دلايل ارائه كارت نارنجي خدمات پس از فروش بوده است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
حرکت سریع «مبین‌وان» به سوی آینده/ برنامه ریزی برای سودآوری بیشتر

حرکت سریع «مبین‌وان» به سوی آینده/ برنامه ریزی برای سودآوری بیشتر

در مجمع سالیانه شرکت مبین وان کیش سود 100 ریالی تقسیم شد.
سود ۲۰۰ ریالی در جیبت سهامداران «سپ»

سود ۲۰۰ ریالی در جیبت سهامداران «سپ»

مجمع عمومی عادی سالیانه سهامداران شرکت «پرداخت الکترونیک سامان کیش» با حضور۹۰ درصد از سهامداران تشکیل شد.
سود ۷۰ تومانی برای سهامداران «واتی»

سود ۷۰ تومانی برای سهامداران «واتی»

مجمع عمومی عادی سالانه صاحبان سهام شرکت «گروه سرمایه‌گذاری آتیه دماوند» صبح روز گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا و طبق دستورالعمل سازمان بورس، به صورت آنلاین و با حضور مدیرعامل، هیئت مدیره و ۸۱/۲۹ سهامداران شرکت برگزار شد.
پربازدید
پرطرفدارترین
نظرسنجی
عملکرد دولت در مواجهه با کرونا را چگونه ارزیابی می کنید؟
افتضاح
تا حدودی مطلوب و موفق
موفق و خوب
مشاهده نظرات
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: