کد خبر: ۳۲۰۴۷
۱۹ دی ۱۳۸۹ - ۱۶:۵۸
0
وي ضمن تأكيد براينكه شركت‌هاي بيمه براي ارائه سرويس مناسب به بيمه‌گذاران نيازمند اطلاعات تأييد شده هستند، تصريح كرد: اين سامانه كه به صورت الكترونيكي در دسترس شركت‌هاي بيمه قرار دارد به مرور زمان از بسياري از تخلف‌ها و تقلب‌هاي احتمالي صنعت بيمه جلوگيري خواهد كرد.
مديرفناوري اطلاعات بيمه مركزي با اشاره به قرارداد بيمه مركزي با سرويس اطلاعات ناجا گفت: سامانه الكترونيكي استعلام بيمه خودرو‌ها هم اكنون براي استفاده شركت‌هاي بيمه مهيا است و چند شركت بيمه‌اي از مزاياي آن استفاده مي‌كنند.

به گزارش فارس، به نقل از پايگاه اطلاع رساني صنعت بيمه، فرامرز فتح نژاد ضمن بيان اين مطلب كه بيمه مركزي شرايط استعلام از بيمه‌هاي خودروي سراسر كشور را بصورت online فراهم كرده اظهارداشت: بيمه مركزي با انعقاد قراردادي با سرويس اطلاعات ناجا اقدامات مؤثري را براي ارائه سرويس‌هاي ITبراي شركت‌هاي بيمه به وجود آورده است.

مشاور عالي رئيس كل بيمه مركزي در ادامه افزود: در جلسه مشترك اعضاي شوراي عالي بيمه و مديران ارشد بيمه مركزي با سنديكاي بيمه‌گران تصميمات كارآمدي در جهت پيشبرد امور و پيشرفت فعاليت‌هاي بيمه‌اي در كشور اتخاذ گرديده است.

وي اضافه كرد: ايجاد ارتباط سيستمي مؤثر بصورت online براي شركت‌هاي بيمه اين امكان را فراهم مي‌كند كه از طريق فضاي مجازي الكترونيكي بدون فوت وقت از وضعيت خودرو و مالك آن باخبرشده و در زمان صدور بيمه‌نامه‌هاي اتومبيل به اطلاعات خاصي از طريق اين سامانه دسترسي پيدا كنند.

مديرفناوري اطلاعات و ارتباطات بيمه مركزي با اشاره به اينكه سامانه الكترونيكي استعلام از خودرو‌ها هم اكنون براي شركت‌هاي بيمه مهيا و در چند شركت بيمه‌اي از مزاياي آن استفاده مي‌شود، افزود: از آنجا كه صحت اطلاعات مربوط به خودروهاي بيمه شده حائز اهميت زيادي است، اين سامانه الكترونيكي با استفاده از اطلاعات ناجا كه تهيه و تائيد شده است اين امكان را به بيمه‌گران مي‌دهد كه در خصوص مالك خودرو و وسيله نقليه اطلاعات دقيق را كسب كنند.

وي ضمن تأكيد براينكه شركت‌هاي بيمه براي ارائه سرويس مناسب به بيمه‌گذاران نيازمند اطلاعات تأييد شده هستند، تصريح كرد: اين سامانه كه به صورت الكترونيكي در دسترس شركت‌هاي بيمه قرار دارد به مرور زمان از بسياري از تخلف‌ها و تقلب‌هاي احتمالي صنعت بيمه جلوگيري خواهد كرد.

فتح نژاد با اشاره به اينكه موارد مطروحه در نشست اخير مديران بيمه مركزي با اعضاي سنديكاي بيمه گران عنوان شده بود، گفت: شركت كنندگان اين جلسه براستفاده هرچه بيشتر شركت‌هاي بيمه از سرويسي هاي ارائه شده بيمه مركزي كه در اختيار بيمه گران قرار مي‌دهد تاكيد بسيار داشتند؛ تا بدين وسيله از اقدامات مؤثري براي جلوگيري از اتلاف وقت و هزينه شركت‌هاي بيمه برداشته شود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
حرکت سریع «مبین‌وان» به سوی آینده/ برنامه ریزی برای سودآوری بیشتر

حرکت سریع «مبین‌وان» به سوی آینده/ برنامه ریزی برای سودآوری بیشتر

در مجمع سالیانه شرکت مبین وان کیش سود 100 ریالی تقسیم شد.
سود ۲۰۰ ریالی در جیبت سهامداران «سپ»

سود ۲۰۰ ریالی در جیبت سهامداران «سپ»

مجمع عمومی عادی سالیانه سهامداران شرکت «پرداخت الکترونیک سامان کیش» با حضور۹۰ درصد از سهامداران تشکیل شد.
سود ۷۰ تومانی برای سهامداران «واتی»

سود ۷۰ تومانی برای سهامداران «واتی»

مجمع عمومی عادی سالانه صاحبان سهام شرکت «گروه سرمایه‌گذاری آتیه دماوند» صبح روز گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا و طبق دستورالعمل سازمان بورس، به صورت آنلاین و با حضور مدیرعامل، هیئت مدیره و ۸۱/۲۹ سهامداران شرکت برگزار شد.
پربازدید
پرطرفدارترین
نظرسنجی
عملکرد دولت در مواجهه با کرونا را چگونه ارزیابی می کنید؟
افتضاح
تا حدودی مطلوب و موفق
موفق و خوب
مشاهده نظرات
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: