کد خبر: ۳۱۹۹۶
۱۸ دی ۱۳۸۹ - ۱۲:۴۴
0
مشتريان گرامي به اين منظور مي توانند با مراجعه به شعب بانک صادرات و تکميل فرم مربوطه مشکلات خود در زمينه بانکداري اينترنتي را گزارش نموده تا در اسرع وقت مورد رسيدگي قرار گيرد.
پول نیوز - بانک صادرات ايران با توجه به افزايش چشمگير مشتريانش در حوزه بانکداري اينترنتي سيستم پاسخگويي سريع راه اندازي کرد.

به گزارش پول نیوز به نقل از  روابط عمومي بانک صادرات ايران در راستاي جلب رضايت هر چه بيشتر مشتريان اينترنتي، اين بانک سيستمي را ايجاد نموده که علاوه بر اعلام موارد به صداي سپهر (09602) مشتريان بتوانند موارد پيش آمده را به صورت کتبي به مسئولين مربوطه گزارش نمايند.

مشتريان گرامي به اين منظور مي توانند با مراجعه به شعب بانک صادرات و تکميل فرم مربوطه مشکلات خود در زمينه بانکداري اينترنتي را گزارش نموده تا در اسرع وقت مورد رسيدگي قرار گيرد.

شايان ذکر است بانکداري اينترنتي بانک صادرات با ارائه خدمات نوين بانکي توانسته مشتريان زيادي را جذب نموده تا بدون حضور در شعب و در کمترين زمان ممکن خدمات بانکي مورد نياز را دريافت دارند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
حرکت سریع «مبین‌وان» به سوی آینده/ برنامه ریزی برای سودآوری بیشتر

حرکت سریع «مبین‌وان» به سوی آینده/ برنامه ریزی برای سودآوری بیشتر

در مجمع سالیانه شرکت مبین وان کیش سود 100 ریالی تقسیم شد.
سود ۲۰۰ ریالی در جیبت سهامداران «سپ»

سود ۲۰۰ ریالی در جیبت سهامداران «سپ»

مجمع عمومی عادی سالیانه سهامداران شرکت «پرداخت الکترونیک سامان کیش» با حضور۹۰ درصد از سهامداران تشکیل شد.
سود ۷۰ تومانی برای سهامداران «واتی»

سود ۷۰ تومانی برای سهامداران «واتی»

مجمع عمومی عادی سالانه صاحبان سهام شرکت «گروه سرمایه‌گذاری آتیه دماوند» صبح روز گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا و طبق دستورالعمل سازمان بورس، به صورت آنلاین و با حضور مدیرعامل، هیئت مدیره و ۸۱/۲۹ سهامداران شرکت برگزار شد.
پربازدید
پرطرفدارترین
نظرسنجی
عملکرد دولت در مواجهه با کرونا را چگونه ارزیابی می کنید؟
افتضاح
تا حدودی مطلوب و موفق
موفق و خوب
مشاهده نظرات
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: