پایگاه خبری پول نیوز Poolnews

کد خبر: ۳۱۹۳۹۷
۰۹ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۲
0
رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی گفت: یکی از راه های رونق بازارهای بازرگانی داخلی و خارجی توسعه تجارت الکترونیک است.

به گزارش پول نیوز، علی رهبری رییس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی با اشاره به نقش توسعه تجارت الکترونیک برای رونق بازرگانی داخلی و خارجی، گفت: اگر بتوانیم توسعه تجارت الکترونیک را تقویت کنیم قطعا بازرگانی داخلی و خارجی رونق پیدا می‌کند؛ چرا که تقویت و ایجاد تشکل‌ها و انجمن‌های تخصصی در بازرگانی داخلی و خارجی راهکار‌ی موثر در تجارت است.

رییس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی بیان کرد: در تجارت الکترونیک بسیاری از هزینه‌ها و زمان‌ها ذخیره می‌شوند که همین موضوع می‌تواند باعث افزایش رقابت یک واحد کسب و کار شده و دامنه بازاریابی برای کسب و کار را افزایش دهد.
اهداف تجارت الکترونیک چیست؟
رهبری با اشاره به اهداف تجارت الکترونیک، تشریح کرد: هدف از تجارت الکترونیک شناخت الگو‌های جدید تجارت و ارتباطات موجود در محیط الکترونیکی است که در این باره باید توجه داشت تجارت الکترونیک مجموعه‌ای از فناوری‌های مخابراتی، پردازش و ذخیره داده‌ها در ارتباط با بازار‌ها، سازمان‌ها، واسطه‌ها و سیستم‌های پرداخت الکترونیکی است.

او بیان کرد: در روش سنتی برای اینکه کالایی به فروش رود، باید در بازار حضور داشته باشیم، اما در فضای مجازی یک وب سایت ایجاد می‌کنیم تا از طریق آن اقدام به تبلیغات و فروش بپردازیم.

رییس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی افزود: بازاریابی تاثیر بسیار زیادی در کاهش هزینه‌ها و عرضه کالا دارد. این امر همچنین در حمل و نقل، خدمات بیمه‌ای و بانکداری نیز موثر واقع می‌شود.

رهبری تشریح کرد: استفاده از قابلیت تجارت الکترونیک ثابت کرده که هم واحد کسب و کار را در رقابت موفق می کند و هم در پررنگ‌تر نشان دادن نام کشور‌هایی که در این زمینه پویا هستند، موثر است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
دیدنی‌ها
پرطرفدار