پایگاه خبری پول نیوز Poolnews

کد خبر: ۳۱۹۳۰۰
۰۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۱
0
بانک‌هایی که بتوانند میان تعاملات شخصی و دیجیتالی مشتریانشان تعادل برقرار کنند، می‌توانند قوی‌ترین ارتباط را با مشتریان خود بسازند.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول نیوز، رضا سهم دینی، رئیس هیئت مدیره بانک دی در جریان بازدید از شعبه اهواز بر لزوم اهتمام به مشتری مداری و ارائه خدمات در کمترین زمان ممکن به مشتریان تاکید کرد.



سهم دینی، رئیس هیئت مدیره به همراه احمد حشمی پور، مدیرکل حوزه مدیریت، عبدالرضا خدادی، رئیس اداره بررسی طرح ها و نظارت و حسن کاسب،رئیس اداره امور شعب به منظور بازدید از شعبه اهواز به این شهر سفر کرد.

 

پویایی و ماندگاری یک سازمان در گرو مشتری مداری است


رئیس هیأت مدیره بانک دی در جریان بازدید از شعبه اهواز ضمن گفت و گو و تبادل نظر با همکاران از تلاش های ایشان قدردانی کرد و گفت: بانک‌هایی که بتوانند میان تعاملات شخصی و دیجیتالی مشتریانشان تعادل برقرار کنند، می‌توانند قوی‌ترین ارتباط را با مشتریان خود بسازند.


سهم دینی با اشاره به لزوم ایجاد مزیت رقابتی در بانک دی گفت: در واقع بانک ها حتی در شرایط مشابه از طریق سرمایه گذاری بر روی سرمایه انسانی خود می توانند مزیت رقابتی نسبت به رقبای خود ایجاد کنند و مشتری¬ که خدمات بانکی را با سرعت بالا، رفتار انعطاف پذیر کارمندان و مدیر شعب و همچنین توأم با احترام بالا و حسن نیت دریافت کند، بی شک به مشتری وفادار بانک تبدیل می شود.

 

پویایی و ماندگاری یک سازمان در گرو مشتری مداری است


رئیس هیأت مدیره بانک دی با تاکید بر لزوم بازاریابی نظام مند در شعب شهرستان تصریح کرد: برنامه های بازاریابی بانک صرفا به تبلیغات روابط عمومی محدود نمی شود، بلکه آنچه می تواند استمرار رابطه مشتریان موجود با بانک را تأمین و تضمین کند ، کیفیت رفتار و برخورد مدیران و کارکنان شعب با مشتریان و مراجعان می باشد.


وی افزود: بازاریابی، جذب مشتری و مشتری مداری از اصول پویایی و ماندگاری یک سازمان و بنگاه اقتصادی محسوب می شود و امروزه استفاده از نیروی انسانی آموزش دیده، کارآمد و لایق مطابق با اهداف سازمان مهمترین بخش بازاریابی و جذب مشتری است.


سهم دینی در این نشست بر اهتمام جدی تر همکاران نسبت به مشتری مداری و تسریع در ارائه خدمات بانکی به مشتریان تاکید کرد.


گفتنی است سهم دینی، رئیس هیئت مدیره بانک دی و هیئت همراه در حاشیه این سفر از شرکت توسعه حفاری تدبیر در شهر اهواز بازدید و با مدیر عامل این مجموعه دیدار و گفت و گو کرد.

برچسب ها: بانک دی ، مشتری مداری
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
افزایش سرمایه 74 درصدی «شیران»

افزایش سرمایه 74 درصدی «شیران»

پول نیوز - امروز سه شنبه مجمع عمومی شرکت «سرمایه گذاری صنایع شیمیایی ایران» در خصوص افزایش سرمایه برگزار شد.
«قاروم» و 215 درصد افزایش سرمایه

«قاروم» و 215 درصد افزایش سرمایه

پول نیوز - هیات مدیره «شرکت قند ارومیه» پیشنهاد افزایش سرمایه ۳۶۸ میلیارد و ۴۰۸ میلیون ریالی را به مجمع عمومی فوق‌العاده این شرکت ارائه کرد.
«غپینو» 432 درصد افزایش سرمایه می‌دهد

«غپینو» 432 درصد افزایش سرمایه می‌دهد

پول نیوز - پس از مدت ها بالاخره افزایش سرمایه «غپینو» از محل تجدید ارزیابی دارایی ها به تأیید حسابرس رسید و این شرکت نیز در صف تجدیدی‌ها قرار گرفت.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: