پایگاه خبری پول نیوز Poolnews

کد خبر: ۳۱۷۴۸۸
۰۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۷
0
با وجود رقابت ميان خدمات بانکي، تنها قضاوت مشتري است که ميزان توانمندي بانك را رقم مي زند .

نقش مهم خدمات بانک قرض الحسنه مهرایران در جلب اعتماد مشتریانپول‌نیوز - حسن تلیکانی عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهرايران در بازديد از شعب استان کردستان گفت: خدمات اين بانک مورد اطمينان مردم است و نقش مهمي در رفع مشكلات مالي و توانمندسازي اقشار مختلف جامعه ايفا مي كند.


به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، حسن تلیکانی بيان داشت: با وجود رقابت ميان خدمات بانکي، تنها قضاوت مشتري است که ميزان توانمندي بانك را رقم مي زند .


وی افزود: تامین مالی خرد جامعه در قالب پرداخت تسهیلات قرض الحسنه، سرعت در انجام عمليات بانکي، ارائه خدمات برتر و همچنين برقراري ارتباط مناسب با مشتري از عواملي است که اعتماد مشتريان را جلب کرده و آنان را به مشتري پايدار تبديل مي کند.


شایان ذکر است، این دوره از بازدیدها با هدف برقراری ارتباط مستقيم با کارکنان و ارزيابي عملکرد شعب، بررسي رعايت اصول مشتري مداري و موازين اخلاقي، تجزيه و تحليل منابع استان به تفكيك شعب، نسبت مصارف به منابع و اقدامات انجام شده به منظور وصول مطالبات برگزار شد.


در این سفر، از شعب کامیاران، دیواندره، سقز، مریوان و تمامي شعب سنندج بازديد به عمل آمد و رهنمودهاي لازم درخصوص جذب منابع پايدار، کنترل مصارف، تکريم مشتريان و وضعيت ساختماني شعب توسط عضو هيات مديره بيان شد.


گفتنی است، فرجی مهماندار رییس اداره کل توسعه سرمايه انساني، اخوان رييس اداره کل اعتبارات و بين الملل و سالم نژاد کارشناس امور استان ها نيز در اين سفر عضو هيات مديره را همراهي کردند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
دیدنی‌ها
پرطرفدار