پول نیوز - برای هر کسبوکاری مشترکان بهتر از مشتریاناند. شرکتهای هوشمند با استفاده از مدل کسبوکار اشتراکی به ایجاد جریانهای درآمدی تکرارشونده میپردازند.
چیست:
در این کتاب نه مدل متفاوت از کسبوکارهای اشتراکی توضیح داده میشود و در هر مدل بیان میشود برای چه گروه مخاطبی و چه سازمانی مناسب است. فرضیه اساسی این کتاب این است که مشترکین بهتر از مشتریان هستند. اگر مشترکی نداشته باشید، هر ماه شمارنده فروش شما از نو به کار می افتد و به طور مداوم درباره ساخت مشتریان ارزشمند کسب و کارتان تحت فشارید.
با وجود مشترکین، بینش بهتری دارید و تجارت قابل تبدیل به پول بهتری هم می توانید بسازید. با وجود مشترکین، بینش بهتری دارید و تجارت قابل تبدیل به پول بهتری هم می توانید بسازید. در عمل اگر دو کسب و کار با درآمد و سوددهی مشابه را مقایسه کنید ولی یکی با داشتن مشترک و مشتری های خودکار و دیگری بدون آن، کسب و کار اول می تواند بین سه تا پنج برابر بیشتر بفروشد.
کیست:
جان واریلو در 4 سپتامبر 1971 متولد شد. او بنیان گذار سیستم ارزش سازنده است، شرکتی که به صاحبان کسب و کار کمک می کند ارزش شرکت خود را بهبود ببخشند. او کتاب بسیار مشهور مدل کسبوکار اشتراکی خود را در فوریه 2015 منتشر کرد. او اکنون در تورنتو با خانواده اش زندگی می کند.
او کتاب دیگری هم با عنوان ساخته شده برای فروش نوشته است. نویسنده کتاب مدل کسبوکار اشتراکی بنیان گذار خلق ارزش، شرکتی که به صاحبان کسب و کار در افزودن های ارزشهای کاری شان کمک می کند، است. او در چندین دهه گذشته به شرکت ها در رسیدن به بالاترین ارزش مالی کمک کرده است و مزایای ساخت یک تجارت مبتنی بر اشتراک را هم در آن شرکت ها و هم خودش به عنوان یک صاحب کسب و کار از نزدیک تجربه کرده است.
خوانندگان:
این کتاب راهنمای کسانی است که به دنبال ایجاد یک تجارت سودآور هستند و می خواهند یک مدل اشتراک سودده بسازند.
مشخصات کتاب:
عنوان: مدل کسبوکار اشتراکی
موضوع: کارآفرینی/ برنامه ریزی سازمانی/ برنامه ریزی راهبردی
نویسنده: جان واریلو
ترجمه: علی نجار
تعداد صفحات: 240صفحه
ناشر: آریانا قلم
قطع: رقعی
سال چاپ: 97
تعداد چاپ: 1
قیمت: 30,000 تومان
برای دریافت صفحاتی از کتاب به زبان فارسی، اینجا کلیک کنید.
برای دریافت نسخه pdf کتاب به زبان انگلیسی، اینجا کلیک کنید.