پول نیوز - از آنجا که درحال خواندن این متن هستید، احتمالاً شما هم نیاز به داشتن طرح بازاریابی در کسبوکار خود را احساس کردهاید. شاید هم به این فکر میکنید که اصلاً نیازی به آن دارید یا خیر؟ باید بگویم اگر با مشتری سر و کار دارید و برای بهبود و گسترش این ارتباط معتقد به استفاده از فعالیتهای بازاریابی هستید، بله، نیاز دارید.
چیست:
این کتاب پرطرفدار که مدت هاست در بین کتب بازاریابی در سایت آمازون رتبة نخست فروش را به خود اختصاص داده است، حتی بدون نیاز به مطالعه منابع دیگر، شما را قادر به تدوین طرح بازاریابی خواهد کرد. این کتاب، سریع ترین راه رسیدن به پول را به شما نشان می دهد.طرح بازاریابی کسب وکارهای کوچک و این کتاب، بدون تعارف و شرمندگی، درباره رشد سریع کسب و کار شما و بهره برداری از دستاوردهای این نوع موفقیت است.
کیست:
آلن دیب یک کارآفرین، بازاریاب و کارشناس فناوری و نویسنده کتاب ها درجه 1 و پرفروش است. او به مشاغل و کارآفرینان در سرتاسر جهان به سرعت رشد کرده و ارزش خود را تقویت کنند.
خوانندگان:
چه تازه کار باشید چه یک کارآفرین باتجربه، به کتابی که ساده ترین و سریعترین راه برای ایجاد یک برنامه بازاریابی که باعث رشد کسب و کار شما بشود، نیاز دارید. دیب وقت تلف نکرده است اگر بر اساس نقشه ی راه او پیش بروید کسب و کارتان پیش از این که فکرش را بکنید رشد می کند پس خواندن این کتاب را از دست ندهید!
مشخصات کتاب:
عنوان: طرح بازاریابی کسبوکارهای کوچک
موضوع: بازاریابی
نویسنده: آلن دیب
ترجمه: فواد معصومی
تعداد صفحات: 312
ناشر: آریانا قلم
قطع: رقعی
سال چاپ: تابستان 98
تعداد چاپ: اول
قیمت: 54000 تومان
برای دریافت صفحاتی از کتاب به زبان فارسی، اینجا کلیک کنید.
برای دریافت نسخه pdf کتاب به زبان انگلیسی، اینجا کلیک کنید.