پایگاه خبری پول نیوز Poolnews

September 2019 17 / سه‌شنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۸
کد خبر: ۳۱۵۰۷۲
۰۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۳:۱۲
0
بیش از ۱۰ هزار نفر از طریق سایت اقدام به خرید بلیت الکترونیکی کرده و تعداد زیادی از تماشاگران حاضر در ورزشگاه، این مهم را اجرا ننموده و بیش از ۲۰ هزار نفر در ورزشگاه حضور داشتند!

پول‌نیوز - روابط عمومی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور در اطلاعیه ای ضمن عذرخواهی از ناهماهنگی بوجود آمده در استقرار تماشاگران مسابقه پرسپولیس و پارس جنوبی در ورزشگاه آزادی، خواستار رعایت نظم و قوانین جدید بلیت فروشی الکترونیک شد.

به گزارش پول نیوز، در متن این اطلاعیه آمده است:


طراحی گیت های ورودی و سامانه فروش بلیت الکترونیک در ورزشگاه آزادی با رعایت استانداردهای بین المللی و مطابق با استادیوم های معتبر جهان، توسط شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور، برای نخستین بار در مسابقه امروز پرسپولیس و پارس جنوبی اجرا گردید.

 

شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی عذرخواهی کرد/ ورود 10 هزار نفر بدون بلیت به ورزشگاه

 

این طرح به نوبه خود یک طرح جدید در راستای رویکرد پیشرفت و توسعه در ورزش کشور با قابلیت بالایی می باشد ولی متاسفانه شاهد مراجعه تعداد زیادی از تماشاگران به ورزشگاه آزادی بدون در اختیار داشتن بلیت و کارت ملی بودیم که موجب بی نظمی و ازدحام در ورود سایر تماشاگران شد.

بدین صورت که بیش از ۱۰ هزار نفر از طریق سایت اقدام به خرید بلیت الکترونیکی کرده و تعداد زیادی از تماشاگران حاضر در ورزشگاه، این مهم را اجرا ننموده و بیش از ۲۰ هزار نفر در ورزشگاه حضور داشتند!

 

شرکت توسعه ضمن عذرخواهی از تماشاگرانی که قوانین را رعایت و اقدام به خرید بلیت کرده بودند، خواستار رعایت نظم از سوی تمامی تماشاگران در مسابقات بعدی شد.

ان شا الله در مسابقات بعدی، زمان کافی از چند روز قبل برای خرید بلیت اینترنتی وجود داشته و تماشاگران محترم با خرید بلیت و ارائه کارت ملی، بتوانند از تماشای مسابقه تیم محبوب خود در ورزشگاه، لذت ببرند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
دیدنی‌ها
پرطرفدار