پایگاه خبری پول نیوز Poolnews

September 2019 22 / يکشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۸
کد خبر: ۳۱۴۸۶۲
۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۰
0
بانک سامان پس از اجرای موفق استانداردهای مربوط به برقراری ارتباط موثر و هدفمند با مشتریان و پیگیری دقیق شکایات آنها، موفق به اخذ گواهینامه بین المللی ایزو 10002 شد.

پول‌نیوز - بانک سامان با اجرای سیستم مدیریت رسیدگی به شکایات مشتریان، موفق به دریافت ایزو 10002 شد.

 

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، بانک سامان پس از اجرای موفق استانداردهای مربوط به برقراری ارتباط موثر و هدفمند با مشتریان و پیگیری دقیق شکایات آنها، موفق به اخذ گواهینامه بین المللی ایزو 10002 شد.

 

اخذ ایزو 10002 برای رسیدگی به شکایات مشتریان توسط بانک سامان

 

در همین حال اخذ این گواهینامه، گام مهمی در مسیر حرکت مشتری محور بانک سامان است و این امکان را فراهم کرده تا رسیدگی به شکایات مشتریان در فرآیندی اثربخش و مطلوب صورت پذیرد.

 

گفتنی است، استاندارد بین المللی ایزو 10002، راهنمایی برای طراحی و پیاده سازی یک فرآیند ثمربخش و کارا جهت رسیدگی به شکایت‌ها برای انواع فعالیت‌های تجاری از جمله فرآیندهای تجارت الکترونیک است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
دیدنی‌ها
پرطرفدار