August 2020 12 / چهارشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۹
کد خبر: ۳۱۲۹۸۱
۰۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۱
0

پول‌نیوز - سلبریتی‌ها و افراد مشهور در جهان به ازای انتشار هر پست تبلیغاتی در صفحه اینستاگرامی خود مبالغ هنگفتی را از شرکت‌ها و برندهای مختلف در جهان دریافت می‌کنند.

اینستاگرام که یکی از بزرگترین شبکه های اجتماعی در جهان به شمار می رود، در چند سال اخیر به خصوص با روی کار آمدن قابلیت‌های جدیدی همچون استوری و صفحات کاربری تجاری، میزبان دریافت و نمایش تبلیغات و آگهی‌های تجاری از سوی شرکت ها و برندهای مختلف بوده است و هم‌اکنون می‌توان گفت که تبدیل به یکی از بزرگ‌ترین پلت‌فرم‌های جهان برای کسب درآمد و تبلیغات تجاری شده است.

در گزارشی که بیزینس اینسایدر نوشته است، افراد مشهور و به اصطلاح سلبریتی‌ها در خصوص جلب نظر شرکت‌ها و برندهای مختلف برای نمایش تبلیغات در صفحات کاربری اینستاگرامی خود بسیار موفق‌تر از سایر افراد وعموم مردم بوده اند؛ چراکه تعداد دنبال‌کنندگان و فالوورهای زیادی داشته و از سویی دیگر نیز با در اختیار داشتن خیل عظیمی از طرفداران، قادر خواهند بود تاثیر بسیار گسترده‌تر و بیشتری را بر روی ذهن و نگرش افراد ایجاد کنند.

این افراد مشهور که عموما خوانندگان، بازیگران و فوتابالیست های محبوب و موردعلاقه مردم در سراسر جهان هستند، از این فرصت بهره جسته و برای نمایش آگهی و تبلیغات محصولات و برندهای مختلف، مبالغ هنگفتی را از شرکت‌های مختلف دریافت کرده و بدین ترتیب کسب درآمد می‌کنند.

این گزارش به مرور مبالغی که سلبریتی‌ها از شرکت‌ها و برندهای مختلف برای نمایش و به اشتراک‌گذاری یک پست تبلیغی دریافت می‌کنند، خواهد پرداخت.

کایلی جنر :

گفته می‌شود کایلی جنر در سال ۲۰۱۸ میلادی برای به اشتراک گذاشتن هر یک پست تبلیغی در اکانت اینستاگرام خود، تا سقف یک میلیون دلار از شرکت های مختلف گرفته است این در حالیست که این رقم در سال ۲۰۱۷ معادل ۴۰۰ هزار دلار به ازای هر پست بوده است.

در آخرین آمارها، تعداد فالوورهای وی، ۱۱۲ میلیون نفر گزارش و اعلام شده است.

سلنا گومز :

وی نیز در سال ۲۰۱۸، حدود ۸۰۰ هزار دلار به ازای اشتراک هر یک پست تبلیغی در اینستاگرام دریافت کرده که در سال قبل از آن، این رقم ۵۵۰ هزار دلار بوده است.

تعداد فالوورهای وی ۱۳۹ میلیون کاربر گزارش شده است.

کریستیانو رونالدو :

وی به عنوان ستاره پرتغالی فوتبال، در سال ۲۰۱۸ میزان مبلغی که به ازای انتشار هر یک پست تبلیغاتی در اینستاگرام گرفته است، ۷۵۰ هزار دلار بوده؛ در حالی که مبلغ آن در سال ۲۰۱۷، ۴۰۰ هزار دلار بوده است.

تعداد فالوورهای رونالدو، ۱۳۷ میلیون نفر گزارش و اعلام شده است.

کیم کارداشیان :

نرخ انتشار هر پست تبلیغاتی بر روی اکانت اینستاگرامی کیم کارداشیان در سال ۲۰۱۸، ۷۲۰ هزار دلار و در سال ۲۰۱۷، ۵۰۰ هزار دلار بوده است.

تعداد فالوورهای اینستاگرامی وی ۱۱۴ میلیون نفر اعلام شده است.

بیانسه :

وی نیز به عنوان یکی دیگر از خوانندگان مشهور، در سال گذشته به ازای انتشار هر یک پست تبلیغاتی در اینستاگرام خود ۷۰۰ هزار دلار دریافت کرده این در حالیست که در سال ۲۰۱۷، ۴۰۰ هزار دلار بدین منظور میگرفته است.

تعداد فالوورهای وی ۱۱۶ میلیون نفر گزارش و اعلام شده است.

نیمار دا سیلوا سانتوس :

نیمار نیز به عنوان یکی از ستارگان فوتبال برزیل، در سال گذشته به ازای اشتراک گذاری هر یک پست تبلیغاتی در صفحه اینستاگرامی خود مبلغی معادل ۶۰۰ هزار دلار گرفته است.

تعداد فالوورهای وی ۱۰۰ میلیون نفر اعلام شده اند.

لیونل مسی:

میزان مبلغی که این ستاره آرژانتینی فوتبال، برای هر پست تبلیغی در سال ۲۰۱۸ میلادی گرفته است، نیز ۵۰۰ هزار دلار تخمین و اعلام شده است.

تعداد فالوورهای صفحه اینستاگرامی وی نیز ۱۰۰ میلیون نفر گزارش شده است.

برچسب ها: سلبریتی ، اینستاگرام
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
حرکت سریع «مبین‌وان» به سوی آینده/ برنامه ریزی برای سودآوری بیشتر

حرکت سریع «مبین‌وان» به سوی آینده/ برنامه ریزی برای سودآوری بیشتر

در مجمع سالیانه شرکت مبین وان کیش سود 100 ریالی تقسیم شد.
سود ۲۰۰ ریالی در جیبت سهامداران «سپ»

سود ۲۰۰ ریالی در جیبت سهامداران «سپ»

مجمع عمومی عادی سالیانه سهامداران شرکت «پرداخت الکترونیک سامان کیش» با حضور۹۰ درصد از سهامداران تشکیل شد.
سود ۷۰ تومانی برای سهامداران «واتی»

سود ۷۰ تومانی برای سهامداران «واتی»

مجمع عمومی عادی سالانه صاحبان سهام شرکت «گروه سرمایه‌گذاری آتیه دماوند» صبح روز گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا و طبق دستورالعمل سازمان بورس، به صورت آنلاین و با حضور مدیرعامل، هیئت مدیره و ۸۱/۲۹ سهامداران شرکت برگزار شد.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: