کد خبر: ۳۱۲۰۹۶
۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۰
0
با توجه به این که بانک دی در بیشتر مراکز استان ها تک شعبه ای است باید بتواند با عملکرد قوی تر به عنوان یک سوپرمارکت مالی در منطقه ایفای نقش نماید.

پول‌نیوز - محمدرضا قربانی، مدیرعامل بانک دی در بازدید از شعبه شیراز برنامه محور بودن کارکنان شعب را برای دستیابی به اهداف و کسب موفقیت بانک ضروری دانست.


به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، محمد رضا قربانی، مدیرعامل به همراه شعبانعلی داورپناه، معاون اعتبارات، ناصر شریعتی، مدیرکل امور شعب و بازاریابی و احمد حشمی پور، مدیرکل حوزه مدیریت از شعبه شیراز بازدید کرد.

همدلی و هم افزایی کارکنان رمز موفقیت بانک دی

قربانی در این دیدار ضمن قدردانی از تلاش های همکاران در تحقق اهداف بانک و حرکت در مسیر استراتژی های تدوین شده گفت: با توجه به این که بانک دی در بیشتر مراکز استان ها تک شعبه ای است باید بتواند با عملکرد قوی تر به عنوان یک سوپرمارکت مالی در منطقه ایفای نقش نماید.

مدیرعامل بانک دی با تاکید بر تقویت همدلی کارکنان در پیشبرد اهداف شعبه تصریح کرد: همدلی به عنوان یک اصل همواره سرلوحه فعالیت های کارکنان بانک دی بوده است که با اتکا به آن توانسته ایم از آزمون های سخت سربلند بیرون بیایم.

وی افزود: همدلی و هم افزایی در تمامی بدنه بانک دی احساس می شود و به مدد سخت کوشی و روحیه شکست ناپذیر همکاران متعهد امروز شاهد خبر های خوبی از بانک دی هستیم.

قربانی، برنامه محور بودن کارکنان را یک الزام در مسیر انجام ماموریت های محوله دانست و گفت: برنامه ریزی و برنامه محوری از ضروریات کسب موفقیت و دستیابی به اهداف و شاخص های مورد نظر سازمان است و انتظار می رود همکاران شعب با اهتمام بر این مهم، موفقیت بانک را تداوم بخشند.

مدیرعامل بانک دی با یادآوری این که کارکنان شعب از مهم ترین نقاط تماس حضوری مشتریان با بانک هستند، افزود: در دنیای تجارت امروزی مفهوم ارتباط با مشتری در مرکز توجه قرار گرفته است و به دلیل افزایش رقابت بین بانک های مختلف، تنها راه موفقیت در این رقابت فشرده تمرکز بر روش های نوین مشتری مداری است.

قربانی خاطر نشان کرد: لازمه هر بانک مشتری مدار، داشتن متصدیان خوش برخورد، ماهر با ارائه خدمات مطلوب و سریع است چرا که بسیاری از مشتریان با توجه نوع شخصیت، برخورد و مهارت متصدیان در خصوص ادامه دریافت خدمات از بانک تصمیم گیری می کنند.از این رو همکاران شعب باید دانش و تسلط خود را نسبت به مسائل مرتبط با حوزه کاری خود به ویژه محصولات بانک افزایش دهند تا بتوانند با انتقال صحیح اطلاعات ، مشتریان را راهنمایی کنند.

وی همچنین بر گشایش اسناد اعتباری داخلی، صدور ضمانت نامه و معرفی کارت مرابحه به شرکت ها تاکید کرد.

گفتنی است در این دیدار،رئیس و کارکنان شعبه شیراز در نشست صمیمی با مدیرعامل بانک به بیان مسائل وتبادل نظر جهت پیشبرد امور شعبه پرداختند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
حرکت سریع «مبین‌وان» به سوی آینده/ برنامه ریزی برای سودآوری بیشتر

حرکت سریع «مبین‌وان» به سوی آینده/ برنامه ریزی برای سودآوری بیشتر

در مجمع سالیانه شرکت مبین وان کیش سود 100 ریالی تقسیم شد.
سود ۲۰۰ ریالی در جیبت سهامداران «سپ»

سود ۲۰۰ ریالی در جیبت سهامداران «سپ»

مجمع عمومی عادی سالیانه سهامداران شرکت «پرداخت الکترونیک سامان کیش» با حضور۹۰ درصد از سهامداران تشکیل شد.
سود ۷۰ تومانی برای سهامداران «واتی»

سود ۷۰ تومانی برای سهامداران «واتی»

مجمع عمومی عادی سالانه صاحبان سهام شرکت «گروه سرمایه‌گذاری آتیه دماوند» صبح روز گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا و طبق دستورالعمل سازمان بورس، به صورت آنلاین و با حضور مدیرعامل، هیئت مدیره و ۸۱/۲۹ سهامداران شرکت برگزار شد.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: