پول نیوز

کد خبر: ۳۱۱۹۴۴
۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۷
0

انتشارات خیلی سبز جهت تکمیل کادر خود در استان تهران از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید.

ردیف کد شغلی عنوان شغلی جنسیت شرایط احراز
1 SE5 کارشناس فروش آقا/خانم
  • آشنایی با نرم افزارهای کاربردی فروش.
  • آشنایی به اصول بازاریابی و فروش و مذاکره سازمانی.
  • علاقه‌مند به بازدید حضوری در مدارس(با سرویس در اختیار ایاب و ذهاب)
  • آشنایی با مفاهیم خدمات پس از فروش.
  • تجربه کاری و فعالیت حوزه بازاریابی .
  • آشنایی نسبی با نرم افزار CRM مزیت محسوب می شود.
2 E2 سرپرست ویراستاری آقا/ خانم
  • آنالیز و بررسی کیفی در حوزه ویرایش
  • مدیریت و نظارت بر عملکرد و زمان بندی ویراستارهای درون و برون سازمانی
  • تخصیص و برنامه ریزی منابع برای ویرایش کتاب
  • نظارت بر کیفیت محتوا
  • حداقل دو سال سابقه کار مرتبط
3 E3 ویراستار آقا/ خانم
  • کارشناسی رشته های ریاضی، فیزیک، شیمی و زیست
  • یک سال سابقه کار مرتبط
  • سریع و دقیق
4 PG3 صفحه آرا و گرافیست آقا/ خانم
  • تسلط به نرم افزار ایندیزاین
  • تسلط به نرم افزار فوتوشاپ
  • تسلط به نرم افزار ایلاستریتور
  • منظم و مدیریت زمان در انجام پروژه ها محول شده
  • مدرک تحصیلی ترجیحاً گرافیک
5 SR3 نمونه خوان آقا/ خانم
  • تسلط به پلات و نمونه صحافی
  • آشنا به امور چاپ
6 R3 رسام آقا/ خانم
  • تسلط به نرم افزار کرل
  • تسلط به نرم افزار فوتوشاپ
  • تسلط به نرم افزار ایلاستریتور
  • منظم و مدیریت زمان در انجام پروژه ها محول شده
  • مدرک تحصیلی ترجیحاً گرافیک
  • حداقل دو سال سابقه کار مرتبط در حوزه انتشارات کمک آموزشی
7 SC3 کارشناس برنامه ریزی و تامین آقا
  • برنامه ریزی و کنترل فرایند چاپ
  • ثبت اطلاعات در CRM و تهیه گزارش های مدیریتی
  • برنامه ریزی امور خرید و کنترل خرید
  • آشنایی به امور انبارداری و کنترل موجودی
  • کنترل و برنامه ریزی در مصرف بهینه کاغذ
  • تسلط کامل به نرم افزار همکاران سیستم
  • آشنایی با روش های گزارش گیری در اکسل
  • مدرک تحصیلی: مهندسی صنایع
8 SEC3 رئیس دفتر مدیر عامل خانم
  • سازماندهی، برنامه ریزی و پیگیری کلیه امور مربوط به دفتر مدیریت
  • کمک به مدیر عامل در برنامه ریزی و اجرای تمام فعالیت های روزانه
  • مدیریت و تنظیم جلسات روزانه، هفتگی و ماهانه مدیر عامل (خارجی و داخلی)
  • مدیریت فایل ها، اسناد و بایگانی
  • مدیریت کردن تمامی تماس ها و پاسخگویی به تلفن ها
  • نظارت بر تشریفات و تدارکات
  • مدیریت و سازماندهی تمامی جلسات، جشن ها و...
9 R&D3 کارشناس تحقیق و توسعه آقا/ خانم
  • توان تحقیق و جستجو در حوزه محتوا به ویژه در بخش بین المللی
  • تهیه گزارشات محتوایی از کتاب ها
  • بررسی تحلیلی گزارشات در حوزه انتخاب کتاب
  • تهیه گزارشات تحلیل بازار و رقبا
  • مدرک تحصیلی: کارشناسی ادبیات
  • زبان انگلیسی پیشرفته
10 PI2 سرپرست برنامه ریزی و اجرا آقا/ خانم
  • برنامه ریزی تولید/ زمان بندی/ساخت داشبوردهای مدیریتی
  • نظارت و پیگیری گزارش های روزانه، هفتگی، ماهانه ی تولید و پیگیری عدم تطابق و طراحی راه حل برای جبران تاخیر
  • هدایت و جهت دهی به کلیه فعالیتهای تولید در جهت تارگت های کلی واحد
  • نهایی سازی و صحه گذاری برآورد منابع زمانی، نیروی انسانی، زمان مورد نیاز برای تولید
  • اجرای برنامه های تولید در پروژه های مختلف
  • مدیریت و کنترل پروژه های جدید واحد
  • مدرک تحصیلی: مهندسی صنایع
11 CRM CRM Developer آقا/خانم
  • طراحی و پیاده سازی راهکار های Dynamics CRM بصورت کاملا سازگار با فرایندهای کسب و کار مشتری
  • یکپارچه سازی راهکارهای پویای CRM را با سیستم های دیگر مشتری مانند ERP (سیستم همکاران)، اینترانت و غیره
  • طراحی، کد، برنامه تست و یا ماژول های کاربردی CRM
  • مشارکت در اجرا و مستند سازی تست ها و حصول اطمینان از تطابق برنامه یا معماری با استانداردهای کیفیت توافق شده
12 HELP3 Help Desk آقا
  • ارائه پشتیبانی فنی برای پرسش های ورودی و مسائل مربوط به سیستم های کامپیوتری، نرم افزار و سخت افزار از طریق تلفن، ایمیل، سیستم خرید بلیط و یا به صورت شخصی
  • نصب، آزمایش، تغییر و پیکربندی ایستگاه های کاری، تجهیزات جانبی، چاپگر، اسکنر، قرص و نرم افزار
  • تنظیمات پیکربندی، ابزارهای نرم افزاری، تنظیمات پیش فرض نرم افزار، و غیره برای ایستگاه های کاری محلی
  • پاسخگویی و پیگیری تیکت ها
13 PM2 مدیر پروژه آقا/ خانم
  • پیاده سازی روش های مدیریت پروژه
  • شناسایی و توسعه ابزارهایی برای نظارت، اندازه گیری، ارزیابی، کنترل و گزارش پیشرفت
  • شناسایی و کاهش هزینه های کسب و کار برای افزایش سود
  • آماده سازی وضعیت پروژه و گزارش های تحلیلی در مورد پیشرفت و تاخیر در پروژه / نمونه کارها با جمع آوری، تجزیه و تحلیل، و
  • خلاصه اطلاعات و روند.
  • طمینان از دسترس بودن منابع و تخصیص مدیریت تغییرات در حوزه پروژه، برنامه پروژه و هزینه های پروژه با استفاده از روش های تایید مناسب
  • مدیریت رابطه با مشتری و تمام سهامداران
  • مدیریت و کنترل هزینه پروژه ها از جمله:
  • تهیه بودجه پروژه (BAC) و مدیریت ارزش ارزش (EVM)
14 DA2 کارشناس/ سرپرست تحلیل دیتا و کسب و کار آقا/ خانم
  • تبدیل داده ها و یافته های پیچیده به جداول، نمودارها و گزارشات مکتوب
  • پیاده سازی BI سازمانی و ارائه داشبوردهای مدیریتی
  • تحلیل داده های با استفاده از نرم افزارهای BI، QLIK و ... از مشتریان، رقبا و شرایط بازار
  • استفاده از شیوه های مدل سازی داده ها برای تجزیه تحلیل یافته ها و ارائه پیشنهادات برای بهبود و تغییرات استراتژیک و عملیاتی
  • توانایی تهیه مطالعات امکان سنجی و BP
  • تحلیل و بهبود فرآیندهای سازمان و مکانیزه کردن فرآیندها
  • تسلط بر تهیه بودجه و کنترل انحرافات بودجه
  • ارزیابی اثربخشی برنامه ها و استراتژی های بازاریابی
  • پیش بینی فرصت ها و خطرات احتمالی مربوط به طرح ها و پروژه های سازمان
  • مدرک تحصیلی: مهندسی صنایع
15 S5 کارشناس فروش  آقا/ خانم
  • آشنایی با نرم افزارهای کاربردی فروش
  • آشنایی به اصول بازاریابی و فروش حضوری و مذاکره سازمانی
  • آشنایی با مفاهیم خدمات پس از فروش
  • فن بیان قوی و دارای روابط عمومی بالا
  • آشنایی با مهارت تکنیک های مذاکره تلفنی
16 PP2 سرپرست برنامه ریزی تولید آقا
  • نظارت بر سیستم کنترل موجودی، تعیین نقطه سفارش، حداقل موجودی، گردش کالا و کدینگ محصولات
  • پایش شاخص های کلیدی عملکرد تولید و تهیه گزارشات تحلیلی و داشبوردهای مدیریتی
  • نظارت و پیگیری گزارش های روزانه تولید جهت دستیابی به برنامه تولید
  • تهیه بانک های اطلاعاتی محصول، مواد و قطعات
  • تهیه برنامه تولید و ابلاغ آن به واحد تولید، چاپ و ...
  • مدرک تحصیلی: مهندسی صنایع

 

از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را به آدرس ایمیل زیر ارسال نمایند.
درج عنوان شغلی در موضوع ایمیل الزامی است
آدرس ایمیل: resume@kheilisabz.com
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
دیدنی‌ها
پرطرفدار