پایگاه خبری پول نیوز Poolnews

September 2019 16 / دوشنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۸
کد خبر: ۲۹۷۸۹۹
۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۶
0
طبق لیست مذکور 8 برند از 10 برند برتر دنیا و همچنین 223 نام تجاری از مجموع 500 برند تاثیرگذار متعلق به آمریکا بوده است. این در حالی است که 38 برند از 500 برند برتر به کشور چین مربوط می شوند.

پول نیوز؛ رکسانادانیالی- آمازون توانست با حذف رقبای اصلی خود یعنی گوگل و اپل، تبدیل به اثرگذار ترین برند سال 2018 شود. این کمپانی سال گذشته به جایگاه سوم در لیست 500 برند برتر جهان از منظر اثرگذاری دست یافت که توسط شرکت مشاوره و تحقیقات بازار World Brand Lab منتشر شده بود.

رتبه بندی مورد نظر که هر ساله از 2004 تاکنون انجام می شود، از سه اصل کلی پیروی می کند: سهم بازار، وفاداری برند و همچنین رهبری جهانی. این فاکتورها برای بیش از 20،000 برند از سراسر دنیا مورد ارزیابی قرار گرفته است. در سال 2018 آمریکا پرچمدار برندهای بزرگ و تاثیرگذار محسوب شد. طبق لیست مذکور 8 برند از 10 برند برتر دنیا و همچنین 223 نام تجاری از مجموع 500 برند تاثیرگذار متعلق به آمریکا بوده است. این در حالی است که 38 برند از 500 برند برتر به کشور چین مربوط می شوند. در ادامه 10 برند اثرگذار سال 2018 را معرفی خواهیم کرد.

شماره 10: مک دونالد

اثرگذار ترین برندهای سال 2018(+عکس)

شماره 9: تویوتا

اثرگذار ترین برندهای سال 2018(+عکس)

شماره 8: نایکی

اثرگذار ترین برندهای سال 2018(+عکس)

شماره 7: کوکا کولا

اثرگذار ترین برندهای سال 2018(+عکس)

شماره 6: مرسدس بنز

اثرگذار ترین برندهای سال 2018(+عکس)

شماره 5: ای تی اند تی

اثرگذار ترین برندهای سال 2018(+عکس)

شماره 4: مایکروسافت

اثرگذار ترین برندهای سال 2018(+عکس)

شماره 3: اپل

اثرگذار ترین برندهای سال 2018(+عکس)

شماره 2: گوگل

اثرگذار ترین برندهای سال 2018(+عکس)

شماره 1: آمازون

اثرگذار ترین برندهای سال 2018(+عکس)

برچسب ها: برند ، پول نیوز
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
دیدنی‌ها
پرطرفدار