کد خبر: ۲۶۲۱۶
۲۰ مرداد ۱۳۸۹ - ۰۹:۰۱
0
بانك رفاه تنديس رتبه برتر خدمات رساني و پاسخگويي را دريافت كرد.

پول نیوز - بانك رفاه تنديس رتبه برتر خدمات رساني و پاسخگويي را دريافت كرد.

به گزارش پول نیوز به نقل از روابط عمومي بانك رفاه كارگران؛ طبق نظرسنجي هاي به عمل آمده و بر اساس بررسي هاي انجام شده در خصوص ميزان رضايت ارباب رجوع و تكريم مشتريان در بين 44 وزارتخانه و سازمان كشور، بانك رفاه حائز رتبه برتر شد.

به همين منظور طي مراسمي با حضور مديران و نمايندگان سه قوه و ساير دستگاههاي اجرايي در محل تالار بزرگ وزارت كشور، لوح تقدير و تنديس مربوطه به دكتر پيمان نوري رئيس هيأت مديره و مديرعامل بانك رفاه اهداء شد.

همچنين چندي قبل نيز، از سوي معاونت توسعه مديريت و نيروي انساني رياست جمهوري، بانك رفاه براي ششمين سال پياپي رتبه نخست مشتري مداري را در بين بانكها و بيمه هاي كشور كسب كرد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
حرکت سریع «مبین‌وان» به سوی آینده/ برنامه ریزی برای سودآوری بیشتر

حرکت سریع «مبین‌وان» به سوی آینده/ برنامه ریزی برای سودآوری بیشتر

در مجمع سالیانه شرکت مبین وان کیش سود 100 ریالی تقسیم شد.
سود ۲۰۰ ریالی در جیبت سهامداران «سپ»

سود ۲۰۰ ریالی در جیبت سهامداران «سپ»

مجمع عمومی عادی سالیانه سهامداران شرکت «پرداخت الکترونیک سامان کیش» با حضور۹۰ درصد از سهامداران تشکیل شد.
سود ۷۰ تومانی برای سهامداران «واتی»

سود ۷۰ تومانی برای سهامداران «واتی»

مجمع عمومی عادی سالانه صاحبان سهام شرکت «گروه سرمایه‌گذاری آتیه دماوند» صبح روز گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا و طبق دستورالعمل سازمان بورس، به صورت آنلاین و با حضور مدیرعامل، هیئت مدیره و ۸۱/۲۹ سهامداران شرکت برگزار شد.
پربازدید
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: