کد خبر: ۲۶۰۶۵
۱۷ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۲:۱۹
0
بانک ملی ایران به عنوان یکی از 10 شرکت برتر منطقه، تندیس طلایی اجلاس بین المللی کیفیت(GIC) را از آن خود کرد.
پول نیوز- بانک ملی ایران به عنوان یکی از 10 شرکت برتر منطقه، تندیس طلایی اجلاس بین المللی کیفیت(GIC) را از آن خود کرد.

 به گزارش پول نیوز به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران ، توجه ویژه به بهبود مستمر کیفی ارائه خدمات و مشتری مداری از جمله معیارهای انتخاب موسسات برگزیده جهت دریافت تندیس مذکور بود.

5 سازمان و شرکت ایرانی در این مراسم که با حضور محمدرضا نعیمی و محسن پدرام روسای ادارات کل رفاه و حوزه مدیریت بانک ملی ایران، دکتر تومی تان کنگ یام مدیر عامل موسسه بین المللی استاندارد(GIC) و نمایندگان موسسات استاندارد  از 35 کشور جهان در شهر تفلیس، پایتخت گرجستان برگزار شد، موفق به دریافت گواهینامه بین المللی کیفیت و تندیس موسسه بین المللی کیفیت شدند.

در این مراسم شرکت ها و سازمان های ایرانی پس از ارزیابی و بررسی های کارشناسی این دو نهاد بین المللی با کسب 5 تندیس طلا و نقره بیشترین جوایز را در میان سایر کشورها از آن خود کردند.

10 جايزه برتر (TTA ) نهادي بين المللي است که با ارزيابي و مميزي سازمان ها و             شرکت هاي توليدي و خدماتي در سراسر جهان سالانه طي مراسمي در يکي از کشورهاي جهان مبادرت به انتخاب و معرفي 10 شرکت برتر مي نمايد. از جمله اهداف اصلي اين نهاد، تشويق وترغيب سازمان هايي است که همواره ارتقای خدمات و محصولات خود و حرکت به سمت بهبود مستمر را سرلوحه اهداف خود قرار مي دهند.

اين نهاد دو سال است که برنامه اعطای تنديس خود را با مشارکت نهاد بين المللي جي آي سي انجام مي­دهد و اين دو نهاد قرار است همکاري خود را در سال هاي آتي نيز ادامه دهند.

مؤسسه بين المللي کيفيت (GIC) با هدف شناسايي کم و کيف شرکت هاي صنعتي، توليدي و خدماتي در سراسر جهان تشکيل شده و با استفاده از روش هاي علمي و مديريتي روز دنيا و تحقيقات مستمر در راستاي توسعه و بهبود کيفي عملکرد خود توانسته است جايگاه منحصر به فردي در بين مؤسسات مميزي و اعطاي استانداردهاي جهاني به خود اختصاص دهد. 

GIC و TTA با معرفي سالانه 10 موسسه برتر سعي در برگزيدن موفق ترين سازمان­هاي کيفي در سطح جهان دارد که از طريق تجزيه و تحليل فرآيندهاي سازماني خود و تحقيقات مستمر در شناسايي به­­روز­ترين راهکارهاي علمي و مديريتي توسعه کيفي با رقباي خود در رقابت هستند و پايه و اساس توليد و تجارت را بر مطلوبيت کيفي پايه گذاري کرده‌اند.

 قرار گرفتن در زمره 10 موسسه برتر از سوي GIC و TTA بين المللي و دريافت نشان Quality Award طي فرآيندي متشكل از بررسي ها و تحقيقات كارشناسان ارشد اين نهادهاي بين المللي حاصل مي شود. هدف اصلي اين اجلاس معرفي شركت­ها و سازمان­هاي موفق است که به طور مستمر در حال تجزيه و تحليل فرآيندهاي سازمان در جهت توسعه و بهبود کيفي محصولات و خدمات خود هستند تا بتوانند به اهدافی بالاتر از رضايت مشتري دست يابند.

با کسب این جایزه نام بانک ملی ایران در لیست 10 سازمان برتر 2010 ثبت شد و این بانک به مدت 10 سال از خدمات شبکه بین المللی ثبت 10 سازمان برتر که اصالت کانادایی ـ انگلیسی دارند بهره مند خواهند بود.

از دیگر مزایای ثبت این شرکت ها در لیست مذکور حضور مدیران عامل آنها در مراسم سالانه با شرایط ویژه درج آگهی آنها در مجلات جهانی می توان نام برد.

گفتنی است 10 شرکت برتر از میان 300 شرکت یا سازمان آسیایی اروپایی انتخاب شدند که پس از تکمیل فرم های ارزیابی و حضور ممیزان در محل سازمان یا شرکت منتخب برای ارزیابی و همچنین ارزیابی های نامحسوس از طریق منابعی چون نظریات مشتریان شرکت ها و سازمان های همکار و لینک های مربوط به سایت های اطلاع رسانی انجام می گیرد.
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
حرکت سریع «مبین‌وان» به سوی آینده/ برنامه ریزی برای سودآوری بیشتر

حرکت سریع «مبین‌وان» به سوی آینده/ برنامه ریزی برای سودآوری بیشتر

در مجمع سالیانه شرکت مبین وان کیش سود 100 ریالی تقسیم شد.
سود ۲۰۰ ریالی در جیبت سهامداران «سپ»

سود ۲۰۰ ریالی در جیبت سهامداران «سپ»

مجمع عمومی عادی سالیانه سهامداران شرکت «پرداخت الکترونیک سامان کیش» با حضور۹۰ درصد از سهامداران تشکیل شد.
سود ۷۰ تومانی برای سهامداران «واتی»

سود ۷۰ تومانی برای سهامداران «واتی»

مجمع عمومی عادی سالانه صاحبان سهام شرکت «گروه سرمایه‌گذاری آتیه دماوند» صبح روز گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا و طبق دستورالعمل سازمان بورس، به صورت آنلاین و با حضور مدیرعامل، هیئت مدیره و ۸۱/۲۹ سهامداران شرکت برگزار شد.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: