دریافت سه گواهینامه مدیریت کیفیت توسط بیمه‌کوثرپول‌نیوز - شرکت بیمه‌‌کوثر با تمرکز بر رضایت‌مندی مشتریان موفق به دریافت سه گواهینامه بین‌المللی استاندارد ISO10002، ISO10004 و ISO10015 در حوزه سیستم‌‌های مدیریت کیفیت شد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، این شرکت موفق به دریافت گواهینامه‌های استاندارد بین‌المللی راهنمایی برای رسیدگی به شکایات مشتریان (ISO10002:2014)؛ راهنمایی برای سنجش رضایت مشتریان (ISO10004:2012) و استاندارد بین­‌المللی مدیریت کیفیت آموزش (ISO10015) شد.

مسعود طاهری با بیان اینکه مشتری مهمترین ناظر بر فعالیت‌های شرکت است، گفت:  این شرکت به‌منظور ارتقای سیستم مدیریت کیفیت، اصلاح و بهبود فرایندها و بهبود عملکرد و همچنین تحقق آیین‌نامه شماره "71" مصوب شورای‌عالی بیمه (با موضوع حمایت از حقوق بیمه‌گذاران، بیمه‌شدگان و صاحبان حقوق آن‌ها)؛ اجرای فرایند شناسایی، مستندسازی، پیاده‌سازی و انطباق با الزامات قانونی برای کسب سه استاندارد ایزو در حوزه مدیریت کیفیت را در دستور کار خود قرار داد.  

وی افزود: اخذ این استانداردها مرهون تلاش‌های بی‌شائبه و خالصانه تمامی همکاران در بخش­‌های مختلف شرکت است. 
برچسب ها: بیمه کوثر ، پول نیوز
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
حرکت سریع «مبین‌وان» به سوی آینده/ برنامه ریزی برای سودآوری بیشتر

حرکت سریع «مبین‌وان» به سوی آینده/ برنامه ریزی برای سودآوری بیشتر

در مجمع سالیانه شرکت مبین وان کیش سود 100 ریالی تقسیم شد.
سود ۲۰۰ ریالی در جیبت سهامداران «سپ»

سود ۲۰۰ ریالی در جیبت سهامداران «سپ»

مجمع عمومی عادی سالیانه سهامداران شرکت «پرداخت الکترونیک سامان کیش» با حضور۹۰ درصد از سهامداران تشکیل شد.
سود ۷۰ تومانی برای سهامداران «واتی»

سود ۷۰ تومانی برای سهامداران «واتی»

مجمع عمومی عادی سالانه صاحبان سهام شرکت «گروه سرمایه‌گذاری آتیه دماوند» صبح روز گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا و طبق دستورالعمل سازمان بورس، به صورت آنلاین و با حضور مدیرعامل، هیئت مدیره و ۸۱/۲۹ سهامداران شرکت برگزار شد.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: